Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس گفت: خودرو‌های غیربومی هرچه سریعتر این استان را ترک کنند در غیر این‌صورت، مشمول جریمه نقدی پنج میلیون ریالی و توقیف خودرو به مدت یکماه می‌شوند.

او در خصوص تردد کارکنان دولت، کارگران کارخانجات و نیرو‌های درمانی که از سایر استان‌ها مأمور به خدمت در چهارمحال و بختیاری هستند، افزود: این افراد مشمول محدودیت تردد نیستند و برای ورود باید کارت شناسایی معتبر به نیرو‌های مستقر در ایست‌های بازرسی ارائه و مدیران دستگاه‌ها می‌توانند به این افراد دورکاری و مرخصی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار داشت: فرمانداران می‌توانند مشکلات اجرایی این طرح را جهت پیگیری به ستاد مبارزه با کرونا اعلام کنند تا کاستی‌ها در صورت امکان برطرف شود.

او با اشاره به نحوه فعالیت ادارات در زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با حداقل یک سوم نیرو‌ها در این زمان فعالیت کنند و مرخصی مابقی نیرو‌ها مشمول مرخصی استحقاقی نیست، این قانون مشمول دستگاه‌های خدمات‌رسان نیست و نباید در ارائه خدمات به مردم خللی وارد گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دفن پسماند‌های بیمارستانی باید با حساسیت بیش‌تری دنبال شود، گفت: شهرداری‌ها با نظارت علوم پزشکی پس از بی‌خطرسازی زباله‌ها نسبت به امحای آن‌ها اقدام کنند.

او افزود: نیروی انتظامی می‌تواند از ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی استفاده کند و سازمان صمت نیز از ظرفیت و امکانات سایر دستگاه‌ها در این راستا بهره‌مند شود.

عباسی با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان پارسیان در شهرکرد، افزود: پیگیری لازم برای حل مشکلات بیمه‌ای و تهیه دارو برای این بیمارستان انجام شده و تعدادی تخت به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

او اضافه کرد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه باید تدابیر لازم برای کنترل رفت و آمد صورت گیرد، هرگونه اسکان موقت در این روزها در پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری ممنوع می باشد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس غیر بومی ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری دستگاه ها نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روز جمعه با فعال شدن یک سامانه بارشی در استان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

وی افزود: بارش‌ها به تدریج ضعیف شده و موج بارشی روز شنبه از استان خارج می‌شود.

نوروزی با اشاره به کاهش نسبی دما در استان، اضافه کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد به صفر درجه سانتی‌گراد رسید که به همراه بلداجی سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط زیست است
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری