Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرو قهوه سرد در بین پرسنل کادر درمان شهر ارومیه در هتل مروارید توسط کافه داران ارومیه ای صورت گرفت.

مدیر عامل سازمان همیاری آذربایجان غربی گفت : همانطور که مستحضرید، هتل مروارید «متعلق به سازمان همیاری شهرداری های استان» با شعار "مدافعان سلامت ،کنارتان هستیم "برای استراحت کادر محترم درمان که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرارداده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین پزشکیان افزود: به این منظور نیز   هتل ایزوله شده و اقدامات بهداشتی خاصی هر روز در آنجا توسط پرسنل بهداشتی مستقر انجام می شود. 

وی با اشاره به اینکه مردم قدردان این عزیزان هستند، اظهار کرد: از بعد از ظهر  روز جمعه جمعی از کافه داران اقدام به تولید و سرو قهوه سرد بین پرسنل کادر درمان مستقر در هتل کرده اند که نشان از آن دارد که مردم زحمات افرادی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند را از یاد نخواهند برد. 

به گفته مدیر عامل سازمان همیاری، این اقدام خیرخواهانه جمعی از کافه داران هر روز زیر نظر کادر بهداشتی و در یک ساعت مشخص انجام می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه کرونا کافه داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است

رئیس سازمان محیط زیست گفت: امسال در بحث حق آبه و رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه وزارت نیرو همکاری‌های خوبی با سازمان محیط زیست داشته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت گفت: خوشبختانه دریاچه ارومیه وضعیت مناسبی دارد. جمعه‌ای که گذشت شاهد جشن احیای دریاچه ارومیه‌ در این شهرستان بودیم و امیدواریم با توجه به روند خوب بارش‌ها، وضعیت این دریاچه رو به بهبودی برود. 

وی افزود: امسال در بحث حق آبه و رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه وزارت نیرو همکاری‌های خوبی با سازمان محیط زیست داشته است. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل
  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است