Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:43:36 GMT

تاثیر ضلع چهارم ملی‌پوشان تراکتور در بالانشینی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۹۷۲۶

تاثیر ضلع چهارم ملی‌پوشان تراکتور در بالانشینی

رشید مظاهری را می توان یکی از عوامل صعود تراکتوری ها برای حضور در بین تیم های بالانشین دانست.

به گزارش "ورزش سه"، مظاهری که پس از شجاعی و دژاگه و حاج صفی، چهارمین ضلع ملی پوشان تیم تراکتور محسوب می شود در دیدار روز گذشته ای تیم برابر سایپا توانست با بازی خوب خود یکی از عوامل پیروزی این تیم برابر سایپا لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

رشید که در دوران حضور مارک ویلموتس در یک دیدار تدارکاتی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را نیز به بازو بسته بود در مواجهه با بازیکنان جوان سایپا در چند موقعیت توانست دروازه خود را نجات دهد تا تنها با یک گل خورده پرونده دیدار برابر نارنجی پوشان را ببندد تا در کنار دیگر کاپیتان های تیم ملی، برای تراکتوری ها مثمرثمر واقع شود و یکی از نفرات موفق تیم برای رسیدن به جمع بالانشین های جدول رده بندی لقب بگیرد.  

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

کد خبر 6087255

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد