Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی نجفوند جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم باید مطمئن باشند سپاه همچون گذشته در سختی ها و حوادث تا شکست کرونا در کنار آن ها است.
وی از آغاز عملیات بیولوژیک در سطح استان خوزستان خبر داد و گفت: این عملیات با نام شهدای مدافع سلامت و با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مجموعه قرارگاه کربلا آغاز شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح با هدف گندزدایی و ضد عفونی بیمارستان ها، ایستگاه های راه آهن و پایانه های مسافربری، معابر و ادارات با حضور یگان های تابعه قرارگاه کربلا در حال اجرا است.
فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی عج نیروی زمینی سپاه افزود: تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (ع)، تیپ تکاور حضرت مهدی (عج)، تیپ زرهی حضرت حجت (عج)، گروه توپخانه  ۶۴ الحدید، تیپ ۴۸ کوهستان کهگیلویه و بویر احمد، لشکر مردم پایه ۷ حضرت ولی عصر (عج) و تیپ مردم پایه ۵۷ ابولفضل (ع) لرستان ، گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت بروجرد ، یگان های جنگ نوین شرکت کننده در این عملیات هستند.

وی اظهار داشت: بخشی از این عملیات  در اهواز اجرا شده و پس از پاکسازی و ضد عفونی کامل اهواز هر یگان شهرهای تابعه ی خود را با ماشین آلات و دستگاه های کاملا تخصصی با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا ضد عفونی می کند.

سردار نجفوند تصریح کرد: ضدعفونی اماکن مذکور تا  ۱۵ فروردین ادامه دارد و یگان جنگ نوین و گردان بهداری تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) پاکسازی محیط، گندزدایی و ضدعفونی شهرهای شوشتر، گتوند، دزفول، اندیمشک و شوش را انجام می دهد.
وی گفت: عملیات ضدعفونی مناطق مختلف شهرستان اندیمشک نیز با همکاری تیپ حضرت مهدی (عج) در چند مرحله اجرا شده است.
وی مشارکت مردم برای برون رفت از بحران کرونا را ضروری دانست و افزود: با توکل بر خدا و با همدلی و تلاش جمعی مسئولین و مردم از این بحران عبور خواهیم کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خوزستان بیمارستان حضرت ولی عصر راه آهن کربلا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فقط ۷۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که به فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی برگرفته از جنس مردم تاسیس شد.


سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران باید برای بحران‌هایی که برای کشور و مردم به وجود می‌آید، همیشه مهیا و آماده باشد.


پاسداران خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار‌های خود قرار داده اند، از جبهه‌های جنگ و نبرد حق علیه باطل تا جبهه‌های سازندگی.


حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان می‌گوید: سپاه پاسداران الگوی ولایتمداری، سربازی و خدمتگزاری برای مردم و جامعه اسلامی و انقلابی است.


گروه‌های جهادی دست در دست هم پای کار محرومیت زدایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان