Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری گفت: برای عملیاتی سازی بیش از پیش شعار «کرونا را شکست خواهیم داد»، گام برخواهیم داشت و لازمه این مهم، همکاری مردم در قطع زنجیره میزبانی از ویروس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز جمعه (۷ فروردین) به همراه فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان از محورهای مهم مواصلاتی استان بازدیدی داشت و گفت: هم افزایی و همکاری همه جانبه مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، می‌تواند گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا را با اختلال رو به رو کرده و کاهش موارد ابتلاء را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جزئیات طرح، تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی یک طرح ملی بوده و در سطح ستاد ملی مدیریت کرونا به بحث گذاشته شده و مصوباتی نیز پیرامون این طرح شکل گرفت و با تأیید رئیس جمهور در ساعت صفر جمعه با ابلاغ به تمام استان‌ ها مصوبات لازم الاجرا شد.


وی تصریح کرد: فرمانده میدانی این طرح در کشور نیروی انتظامی بوده، اما تمامی دستگاه‌ ها و فرمانداران موظف به همکاری کامل برای اجرای کامل مطلوب این طرح شدند.


کلانتری ابراز داشت: مردم به هر دو پویش مهم «در خانه بمانیم» و «به خانه برگردیم» توجه ویژه کنند و اطمینان داشته باشند که هدف اصلی این حساسیت‌ها حفظ سلامتی خود مردم است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود هر گونه مسافر به استان را مطلقاً ممنوع اعلام کرد و گفت: قطعاً اجازه ورود جزء به افراد بومی و ساکن در استان داده نخواهد شد.


وی افزود: فقط در موارد خاص مانند موارد درمانی که در قانون و مصوبات پیش بینی شده، اقدامات تردد انجام خواهد شد که این موضوع باید به تأیید کمیته خاص برسد.


کلانتری با تاکید بر همکاری و نگاه تعاملی در اجرای طرح، گفت: نگاه ما تعاملی و پیشگیرانه بوده و این طرح برای حفظ سلامت خود مردم است، اما با تخلفات احتمالی به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای عملیاتی سازی بیش از پیش شعار «کرونا را شکست خواهیم داد»، گام برخواهیم داشت و لازمه این مهم، همکاری مردم در قطع زنجیره میزبانی از ویروس است.


وی اجرای این طرح در استان را رضایت بخش دانست و گفت: با اجرای دقیق و صحیح این طرح و همکاری و تعامل مردم، علاوه بر قطع زنجیره انتقال، این ویروس خطرناک نیز ریشه کن خواهد شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: به خانه برگردیم طرح فاصله گذاری اجتماعی در خانه بمانیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا مسافر کرونا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند

سیدیوسف مرادی مدیرکل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در جمع برخی از مسئولان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری جرات نمی‌کند به صورت علنی بگوید ولی من می‌گویم تا ۵۰ سال آینده اثری از زاگرس نخواهد بود، چون زادآوری ندارد و زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر زاگرس نابود شد گرد و غبار سوریه، عراق و عربستان از شیراز تا خراسان را می‌گیرد و هرچه ایرانی در این محدوده ما داریم باید مهاجرت کنند، عنوان کرد: ۴۲ درصد آب ایران متعلق به زاگرس که از این میزان ۱۲ درصد از کهگیلویه و بویراحمد است.

هنوز نتوانسته‌ایم مردم را متوجه کنیم چرا با برداشت گیاهان کوهی مخالف هستیم، الان فصل بهار و زمان زاد و ولد حیات وحش است و این حیات وحش باید کنگر، بیلهر و ریواس را بخورد تا شیردهی بیشتری داشته باشد و بتواند با بیماری‌های گوارشی مقابله کند و اگر سنجاب نباشد چه کسی بلوط می‌کارد، اگر دارکوب نباشد چه کسی بلوط را حجامت می‌کند و اگر عقاب نباشد چه کسی اینها را پاکسازی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بدون مشارکت مردم امکان حفاظت از منابع طبیعی وجود ندارد، زیرا منابع طبیعی نیروی انسانی کافی و اعتبار لازم را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد