Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف غلامی علیه صدا و سیمای موضع گرفت.

طرفداری- در حالی که همچنان مشخص نیست چه کسی به عنوان بهترین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان انتخاب شده است، عارف غلامی به این موضوع ورود کرد.

به گزارش طرفداری، هر ثانیه فوتبال ایران حواشی خاص خود را دارد. امروز این حواشی تا AFC نیز پیش رفت و در آخرین مورد، در نظرسنجی برگزار شده در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص انتخاب اسطوره و بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقات عجیب و غریبی افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه ساعت ها از زمان اتمام این نظرسنجی گذشته اما آرای این نظرسنجی مدام تغییر می کند و مشخص نیست این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. در این میان باشگاه پرسپولیس از دستکاری نظرسنجی اطلاع داد و سپس باشگاه استقلال خبر انتخاب مجیدی را به عنوان نفر اول اعلام کرد. اکنون عارف غلامی، مدافع استقلال در این خصوص در یک استوری نوشت:

صدا و سیمای میلی؛ یک روز بی‌احترامی یک روز فیک نیوز!

این اظهارات غلامی دارای دو بخش است. بخش اول مربوط به اظهارات و جنجال های ایجاد شده در برنامه عصر جدید و اظهارات آریا عظیمی نژاد و بخش دیگر آن به اعلام خبر انتخاب سیدجلال حسینی به عنوان بهترین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان از سوی صدا و سیما است.

گفتنی است، دیگر بازیکن استقلال که به این موضوع واکنش نشان داد، مهدی قائدی بود:

مشخص نیست این موضوع تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما فعلا شواهد از آن قرار است که بر تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی AFC کماکان اضافه می شود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عارف غلامی یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران عکس از خودش در بیمارستان استوری کرد و زیر آن نوشت:

چون می‌گذرد غمی نیست.

به همین دلیل بسیاری از رسانه‌ها خبر از تصادف و بستری شدن او دادند، اما ظاهرا این عکس متعلق به چهار سال پیش و تصادف او در سال 1399 است. مشخص نیست او به چه دلیل این عکس را استوری کرده و باعث ایجاد نگرانی شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896437

دیگر خبرها

  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی