Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویروس کرونا احتمال لغو کامل فصل جاری لیگ برتر را افزایش داد.

طرفداری- با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلستان، لیگ برتر فعلا تعطیل شده است. مسابقات به طور رسمی تا 4 آوریل به تعلیق درآمد و حالا این تعلیق تا 30 آوریل تمدید شده است.

به نقل از وبسایت لیگ برتر در جلسه امروز لیگ برتر با اتحادیه بازیکنان حرفه ای و اتحادیه باشگاه های حرفه ای انگلستان، زمان تعلیق لیگ های حرفه ای انگلستان از جمله لیگ برتر تا تاریخ 30 آوریل تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا قبل از این تاریخ، شروع مجدد مسابقات امکان پذیر نیست و پس از این تاریخ نیز آغاز رقابت ها به وضعیت سلامت، ایمنی و شرایط موجود در انگلستان بستگی دارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش پس از واگذاری مالکیت پرسپولیس اظهار کرد: یک کار غیرممکن پس از قریب به ۴۰ سال مقدور و میسر شد. در این جمع کسی از من با قدمت‌تر در پرسپولیس نباشد، چون سال ۱۳۶۴ به عنوان مدیر یکی از رشته‌ها خدمت می‌کردم و از آن روز می‌شنیدم واگذار می‌کنند، یا می‌فروشند یا به کسی محول می‌کنند. شنیدیم و شنیدیم تا اینکه امروز عملی شد. یکی از کار‌های بزرگی که پس از انقلاب رخ داد امروز واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خیلی به این موضوع پرداخته شد که واگذاری مالکیت انجام نشود مجوز حرفه‌ای به این دو باشگاه نمی‌دهند. قبل از اینکه واگذاری انجام شود بدهی‌های دو باشگاه بود که ایجاد مشکل می‌کرد. با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کردند ولی با واگذاری به غیر از اینکه مشکل مجوز حرفه‌ای در بعد مالکیت رفع می‌شود در بعد مالی هم من بعد مشکلات مرتفع می‌شود. در مسئله مالی برای مدیریت تسهیل می‌شود و دیگر دغدغه مدیرعامل این نخواهد بود که این همه بدهی را از کجا باید بدهم. ان‌شاءالله برنامه‌ریزی کنیم تا قهرمانی آسیا که مغفول مانده برطرف شود و به این مهم هم برسیم.

درویش در مورد اینکه مالکان پرسپولیس با او صحبتی برای ادامه همکاری داشته‌اند، گفت: تازه واگذاری انجام شده و وقت نبوده تا حرفی شده شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد: ان‌شاءالله بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به آن می‌پردازیم.

درویش در مورد اینکه صحبت از حضور علی دایی در پرسپولیس شده، گفت: گزینه اول ما اوسمار است و پرسپولیس خانه علی دایی است. کرارا با علی دایی در ارتباط هستیم و از او مشورت می‌گیریم. در آخرین صحبتی که با وی شده قصد بازگشت به فوتبال را ندارد. متأسفانه به مسائل مختلفی دامن می‌زدند که فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار پنج تیم بالای جدول هستند و در سه هفته اخیر در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس سوال می‌کنند، چرا از تیم‌های دیگر سوال نمی‌شود؟ در مورد تمدید قرارداد سرمربی می‌پرند، اما درباره تیم‌های دیگر نمی‌پرسند. چون برنمی‌تابند پرسپولیس روند خوب خود را ادامه دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • زمان دقیق طلوع ماه صورتی در ایران؛ این ماه را از دست ندهید!
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی