Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: تمام پروازهای فرودگاه نوشهر تا نهم فروردین و پروازهای فرودگاه رامسر نیز تا ۲۲ فروردین باطل اعلام شده است.

سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بر اساس تصمیم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تمام پروازهای فرودگاه نوشهر تا نهم فروردین و پروازهای فرودگاه رامسر نیز تا 22 فروردین باطل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه تنها 20 درصد پروازها در فرودگاه بین‌المللی ساری درحال انجام است، افزود: در حال حاضر پروازهای اهواز، شیراز و به ندرت مشهد برقرار است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران  تصریح کرد: مسافران به‌طور استریل وارد فرودگاه می‌شوند، ضدعفونی روزانه و مرتب در محیط‌های فرودگاه‌های مازندران و طرح تب‌سنجی مسافران برای مقابله با بیماری کرونا در حال انجام است تا در صورت مشاهده موارد مشکوک ایزوله شوند که تاکنون مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وطن‌خواه خاطرنشان کرد: از نیروگاه شهید سلیمی نکا مواد ضدعفونی کننده دریافت شد و تمام سطح فرودگاه ضدعفونی می‌شود، دورکاری پرسنل برای ما ضرورت دارد بطوری که 50 درصد پرسنل عملیات و 30 درصد نیروهای اداری در حال دورکاری هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران ساری رامسر جمهوری اسلامی پروازهای فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است پیش از خرید بلیط هوایی تهران استانبول برای شما پیش آید، این است که این پرواز در کدام فرودگاه می‌نشیند؟ شما می‌توانید با خواندن اطلاعات فرودگاه مقصد روی بلیط به پاسخ این سوال برسید. اما در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با فرودگاه‌هایی که ممکن است مقصد پروازهای ایرانی باشند آشنا کنیم.

فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول (SAW)

صبیحا گوکچن نام یک بانوی ترکی است که اولین خلبان زن در ترکیه و اولین خلبان زن هواپیماهای جنگی در دنیا بود. نام یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی ترکیه از نام همین خانم گرفته شده که در ناحیه آسیایی استانبول قرار دارد. برای رسیدن از این فرودگاه تا مرکز شهر باید مسافتی به اندازه 45 کیلومتر را طی کنید.

آدرس: استانبول، منطقه پندیک، منطقه سانایی

ترمینال‌های فرودگاه

در فرودگاه صبیحا گوکچن دو ترمینال A و B وجود دارد که یکی از آن‌ها برای پروازهای داخلی و یکی از آن‌ها برای پروازهای بین‌المللی است. پروازها از این فرودگاه به سمت مقصدهایی مانند وین، زوریخ، پراگ، میلان، مسقط، مادرید، فرانکفورت و تهران حرکت می‌کنند. به همین دلیل ممکن است فرودگاه مبدا روی بلیط هوایی استانبول به تهران که خریده‌اید، همین فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول باشد. پرواز ایرلاین‌های اصلی ترکیه از جمله پگاگوس ایرلاینز و آنادولوجت در این فرودگاه انجام می‌شوند.

امکانات فرودگاه

فرودگاه‌های استانبول امکانات بسیار خوبی دارند تا مسافران هر آنچه که نیاز دارند را در همان فرودگاه تهیه کنند. همچنین خدمات متنوعی در این مجموعه‌ها ارائه می‌شوند که دیگر نیازی نباشد مسافران تا مرکز شهر بروند. در صورت وجود تاخیر در پرواز یا لغو پرواز و انتقال آن به ساعتی دیگر می‌توانید در عرض سه دقیقه خود را به یکی از مدرن‌ترین هتل‌های فرودگاهی در نزدیکی فرودگاه صبیحا گوکچن برسانید.

باجه‌های خودپرداز و تبدیل ارز: اگر نیاز دارید پول نقد بگیرید یا پول خود را به نوع ارز دیگری تبدیل کنید، می‌توانید این کار را با دستگاه‌های خودپرداز یا باجه‌های تبدیل ارز در این فرودگاه انجام دهید. فروشگاه‌ها: گاهی ممکن است برای شما هم پیش بیاید که بعد از رسیدن به فرودگاه یادتان آمده که سوغاتی نخریده‌اید، پس به فروشگاه‌های شبانه‌روزی این فرودگاه بروید. همچنین اگر بعد از رسیدن به فرودگاه در پرواز رفت به استانبول یا برگشت از آن احساس گرسنگی یا تشنگی کردید، می‌توانید از این فروشگاه‌ها خوراکی بخرید. کافه و رستوران: با توجه به ساعت فرود هواپیما در بلیط هوایی تهران استانبول ممکن است نیاز داشته باشید که از جایی غذا بگیرید. نیازی نیست برای خوردن غذا به مرکز شهر برسید تا به یک رستوران بروید؛ زیرا کافه و رستوران‌های مختلفی در فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول وجود دارند. اینترنت: مانند هر فرودگاهی در این فرودگاه استانبول نیز خدمات اینترنت برای مسافران ارائه می‌شود. با این تفاوت که شما باید هزینه‌ای بپردازید تا بتوانید به اینترنت فرودگاه وصل شوید. فرودگاه جدید استانبول (IST)

با توجه به اینکه فرودگاه آتاتورک استانبول پاسخگوی حمل مسافران نبود، فرودگاه جدیدی از سال 2018 در منطقه اروپایی استانبول افتتاح شد. فرودگاه جدید استانبول در منطقه آرناووت کوی قرار گرفته که تا مرکز شهر، 54 کیلومتر فاصله دارد. به همین دلیل فرودگاه جدید استانبول نسبت به سایر فرودگاه‌های این شهر در منطقه دورتری از مرکز شهر قرار گرفته است. این مجموعه در حال حاضر یک ترمینال دارد که با اتمام ساخت آن در سال 2025، سه ترمینال دیگر نیز به فرودگاه جدید استانبول اضافه می‌شوند که قرار است با یکدیگر از طریق راه آهن اتصال داشته باشند.

آدرس: استانبول، منطقه آرناووت کوی، منطقه تیاکدین

ترمینال‌های فرودگاه

ترمینال این فرودگاه جدید با مساحت بزرگی که دارد به‌عنوان بزرگ‌ترین ساختمان ترمینال در سراسر جهان شناخته می‌شود. در این ترمینال پارکینگ‌های فیروزه‌ای و سبز برای خودروهای مسافران پروازهای داخلی و پارکینگ‌های زرد، قرمز و آبی برای خودروهای مسافران پروازهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است. از هفت در ورودی ساختمان این فرودگاه، درهای یک و دو برای پروازهای داخلی و بقیه درها برای پروازهای بین‌المللی هستند. بیش‌تر پروازهای ترکیه در این فرودگاه صورت می‌گیرند و حتی پروازهای فرودگاه بین‌المللی آتاتورک در این فرودگاه جدید انجام می‌شوند.

امکانات فرودگاه دسترسی به هتل فرودگاه جدید در عرض پنج دقیقه سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات گروهی رستوران‌ها و کافه‌هایی با غذاهای ترکی و بین‌المللی دسترسی به اینترنت رایگان فرودگاه جدید استانبول مراکز خرید متنوع ارائه خدمات CIP در فرودگاه جدید استانبول ترانزیت در فرودگاه برای مسافران بررسی فرودگاه مبدا و مقصد در بلیط‌های استانبول و تهران

در صورتی که می‌خواهید به استانبول بروید یا در مسیر برگشت به تهران هستید، باید بدانید که فرودگاه مقصد یا مبدا پرواز شما کدام فرودگاه استانبول است. فرودگاه صبیحا گوکچن و فرودگاه جدید استانبول جزء فرودگاه‌های اصلی برای پروازهای تهران استانبول هستند. بعد از تهیه بلیط هوایی تهران استانبول یا بلیط برگشت آن می‌توانید فرودگاه استانبول را از روی بلیط بخوانید.

در هر فصل از سال که به استانبول بروید، قطعا زمان شلوغی برای سفر به این شهر به حساب می‌آید. بنابراین از چند روز پیش از سفر به‌صورت اینترنتی بلیط خود را بخرید. آیا می‌خواهید بلیط رفت و برگشت خود را از همان زمان قبل سفر تهیه کنید؟ برای این کار به سایت اینترنتی علی بابا مراجعه کنید و در پروازهای خارجی به صفحه بلیط هوایی تهران استانبول بروید.

با انتخاب بلیط رفت و برگشت این مسیر، می‌توانید در همین سایت، بلیط هوایی استانبول به تهران را نیز بخرید. شما می‌توانید پیش از خرید بلیط خود فرودگاه استانبول را در بلیط ها ببینید. فرودگاه صبیحا گوکچن با علامت اختصاری SAW و فرودگاه جدید استانبول با علامت اختصاری IST نمایش داده می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898356

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تورم فروردین ماه؛ تورم سالانه وارد کانال ۳۰ درصد شد
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در دوم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • آشفتگی و هرج و مرج در فرودگاه دبی در پی بارش‌های سیل آسا
  • بلیت تمامی مسافران پروازهای باطل شده بازگردانده شد