Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مهاباد مسیر‌های منتهی به میدان آرد، چهار راه آزادی، چهار راه مولوی و سه راهی وفایی امروز مسدود شد.

همچنین برای افزایش طرح فاصله گذاری اجتماعی در داخل شهر اقدامات زیر صورت می‌گیرد:

سه راه حافظ به طرف مسجد جامع (سرخ) و خیابان طالقانی شرقی مابین واحد امانی شهرداری و قنادی گلاله سوره مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- بیماران خاص و سرطانی که داروهایشان در سطح شهر موجود نیست و دارای پرونده فعال دارویی هستند، می‌توانند برای دریافت برگه تردد یک روزه به مقصد ارومیه به داروخانه هلال احمر مهاباد مراجعه کنند.
- کارکنان ساکن مهاباد شاغل در ادارات فعال شهر‌های دیگر با ارائه برگ تردد یا مأموریت روزانه میتوانند از شهر خارج و یا به شهر بازگردند.
- کارکنان شاغل در ادارات فعال مهاباد ساکن در شهر‌های دیگر با ارائه برگ مأمویت یا برگ تردد روزانه می‌توانند رفت و آمد کنند.
- برای بیماران غیر از بیماران خاص که نیاز به دریافت خدمات پزشکی در ارومیه دارند با ارائه مدارک و اخذ مجوز از دبیرخانه ستاد میتوانند تردد کنند.
_ نیروی انتظامی از فردا مراکز تجمع از جمله میدان ملاخلیل، میدان استقلال، میدان ملاجامی، بازار سیگار و دلار فروشان و تجمع در پارک‌ها را متفرق می‌کند.
_ اداره اماکن به همراه بازرسان اصناف بصورت ۳ شیفته در سطح شهر حضور داشته باشند و بدون اخطار قبلی تمامی مغازه‌ها و مراکزی که مصوبات ستاد را رعایت نکرده اند را پلمپ می‌کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مبارزه با کرونا مسدود شدن مسیر فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در کلانشهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسب برگزاری رژه روز ارتش محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین در شهر اردبیل اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس از ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع بوده و در صورت توقف از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام و به خارج از محدوده انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تردد و توقف هر گونه وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی و خیابان عطایی حدفاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا زمان اتمام مراسم ممنوع است.

کد خبر 745261

دیگر خبرها

  • فاز پنجم عمار یاسر قم به میدان سپاه می‌رسد
  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل