Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر خانه جوان خراسان رضوی , عضو مجمع جوانان این استان گفت: کمیته هفت نفره ای از جوانان فعال و نخبه تشکیل شده تا برای تابستان 99 برنامه های فراغتی خوبی به جهت استفاده همه ی جوانان برنامه ریزی کنند.

آرشین رباتی در خصوص برنامه های هفته جوان سال آینده در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: به دلیل اینکه پس از تعطیلات عید، هفته هفته جوان شروع می‌شود و احتمالا درگیر بیماری کرونا هستیم، در نظر داریم برنامه های مربوطه را در اردیبهشت یا خرداد ماه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله ی این برنامه ها میزبانی از مدیران کل استانی و نشست با جوانان و عقد تفاهم نامه همکاری با دستگاه ها در بهار سال آینده بود.

مدیر خانه جوان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین قرار بر این بود که مشهد میزبان حدود 400 نفر از اعضای مجامع جوانان استان ها باشد که به دلیل کرونا برنامه احتمالا تیر یا مرداد برگزار شود و هم اکنون ستاد و دبیر خانه آن راه اندازی شده است.

رباتی بیان کرد: در ایام پایانی سال نیز به همراه تعدادی از دوستان، پاکسازی و ضد عفونی مناطق حاشیه شهر را عهده دار شدیم و تا بیست و یکم فروردین هر شب، یک محله از منطقه توس را پاکسازی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کمیته هفت نفره از جوانان فعال و نخبه تشکیل شده تا برای تابستان 99 برنامه های فراغتی خوبی به جهت استفاده همه ی جوانان برنامه ریزی کنند.

عضو مجمع جوانان خراسان رضوی افزود: در نظر داشتیم با همکاری شهرداری مشهد از آغاز سال  99 در هر ماه، جوان برتر هر محله را معرفی و تقدیر کنیم که امیدوارم پس از شکست این بیماری منحوس عملی شود، همچنین در پایان هفته جوان از ده سمن برتر تقدیر به عمل خواهیم آورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان