Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور و مشارکت مراکز آموزش دولتی و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد شهرستانها در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقدام به تولید ماسک و گان بهداستی جهت توزیع در مراکز بهداشتی استان آذربایجان شرقی نمود.
به گزارش خبرنگار ما،یعقوب نماینده،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از همراهی و مشارکت تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان شرقی برای تولید ماسک و البسه، در کنار جهادگران عرصه سلامت در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایند، ضمن اعلام این خبر افزود: در بخش دولتی مراکز آموزش فنی و حرفه ای اهر،کلیبر، بناب، مرند ، هریس، ملکان و مرکز شماره 3 تبریز با همکاری و مشارکت سایر بخش ها، همچون بیمارستان اهر، نهادهای کمک کننده مردمی، فرمانداری کلیبر و هریس، شهرداری یامچی، گروه سرمایه گذاری میثاق محتا در اقدامی خداپسندانه و در چندین کارگاه فعال تولیدی و با حضور مربیان و مهارت آموزان که از جهادگران مهارتی میباشند، اقدام به دوخت ماسک و گان نمودند.
نماینده در ادامه افزود: مراکز دولتی تعداد 149 هزار و 500 عدد ماسک و 228 عدد گان بهداشتی تولید و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانهای تحت درمان بیماران کرونایی قرار گرفت.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به مشارکت بخش خصوصی به عنوان بازوان پر توان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از تولید 46هزار و 300 عدد ماسک و 10 هزار عدد گان برای توزیع در بیمارستانهای مراقبتهای ویژه بیماران کرونایی توسط جمعی از متولیان و مربیان آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد در 6 کارگاه تولیدی درشهرستانهای استان خبر داد.
یعقوب نماینده خاطر نشان ساخت: آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد ستایش و گوزللر اهر،کاج بستان آباد، شاهد ملکان،گل آرای آذرشهر، معمر و سرور میانه، نوپردیسان باهر اسکو و همچنین آموزشگاه دوستان شهرستان هریس در این طرح مشارکتی جهاد گونه شرکت نمودند.
وی در ادامه اظهار داشت: فعالیتهای جهادی انجام شده در بخش های خصوصی و دولتی، به صورت داوطلبانه و با مشارکت مربیان و مهارت آموزان صورت گرفته و با همکاری این عزیزان و سایر مجموعه همکارانی که روز به روز براین مجموعه افزوده میشوند به لطف الهی تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا در کنار هموطنان عزیزمان خواهیم بود.
نماینده در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری، همیاری و مشارکت مراکز دولتی و خصوصی در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه از ایزد منان برای هموطنان عزیز که در بستر بیماری هستند،آرزوی صحت و سلامتی و خواستار علو درجات برای عزیزان سفر کرده و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مبارزه با ویروس کرونا استان آذربایجان شرقی آموزش فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی، اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی را به رضا مراد صحرایی، ابلاغ کرد.

این قانون در نشست علنی ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود.

بر اساس این قانون، شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان مرجع سیاست‌گذاری مدارس و مراکز آموزشی پرورشی غیر دولتی، تعیین شده است. همچنین، وزرات آموزش و پرورش، مکلف به راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی شده است و این مراکز باید همه فعالیت‌های خود، اعم از درآمدها، میزان شهریه دریافتی، تعداد کارکنان و دانش‌آموزان، فضای آموزشی و نوع مالکیت آن و هزینه‌ها را در این سامانه، اعلام و وزارت آموزش و پرورش، آن را بررسی و ارزیابی کند. این سامانه به سامانه سازمان تأمین اجتماعی، متصل و حق بیمه معلمان و کارکنان این مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی به‌طور برخط، پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور
  • اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • بیش از 2 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی
  • توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید
  • رشد ۲۰ درصدی اجرای آموزش‌های مهارتی در خوزستان
  • ارائه ۲۱ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • ارائه ۲۱ میلیون نفرساعت آموزش ‌مهارتی‌ در خوزستان در سال گذشته
  • رویکرد مجموعه آموزش فنی‌وحرفه‌ای کرمانشاه در سال جدید