Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدر قاسمی اظهار داشت: بیماری کرونا ‌پدیده جدیدی در عرصه بین المللی است که سابقه نداشته و در کشور ما همه مجموعه ها به ویژه بخش بهداشت و درمان را درگیر کرده است و اقدامات جهادگونه این بخش جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به رخدادهای ۶ ماهه پایانی سال۹۸، افزود: بی‌شک این رخدادها در حوزه های سیاسی، امنیتی و اجتماعی شرایط ویره ای بوجود آورد و با همدلی و همراهی مردم و مسئولان از این آزمون ها گذر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به مواجه کشور با ویروس کرونا در ماه آخر سال گذشته، افزود: در این فضای متفاوت گاهی برخی مسائل به واسطه گسترش شایعات از سطح مدیریت خارج می شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات استان، دستگاه های مسوول اقدامات خوبی در حوزه رصد و پیگیری این فضا و پایش فضای روانی جامعه بوجود آمده است.

معاون استاندار اصفهان با اشاره ظرفیت های اجتماعی به ویژه در حوزه تشکل های مردمی و جوانان، بهره‌گیری از این فرصت ها را برای پایش و مدیریت فضای روانی جامعه ضروری دانست.

وی به راه اندازی پویش در خانه بمانیم در جامعه گفت: این پویش تجربه موفقی در حساسیت زایی و اداره یک جامعه ۸۰ میلیون نفری مطابق دستور العمل های بهداشتی با تاکید بر سرمایه های اجتماعی است.

قاسمی تاکید کرد: این موضوع در بستر اجتماعی و تقویت حس همکاری و همدلی امکان پذیر است که جامعه ایرانی همواره در جنگ، سیل و زلزله و امثال آن مشاهده آن بوده است.

وی ادامه داد: این ایجاد حساسیت باید به گونه ای محقق شود که با نشاط اجتماعی و اقدامات داوطلبانه مردمی همراه شود و گرنه هراس آفرینی می تواند مشکلات و تبعات منفی ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: نهضت خانه نشینی باید با جدیت دنبال شود چون ممکن است در روزهای آینده شاهد سیر صعودی باشیم و لذا باید مراقبت های لازم داشته باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان در خانه بمانیم معاون سیاسی استانداری اصفهان سرمایه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه در الگوی پیشرفت برنامه‌هایی برای مازندران داریم، گفت: دیار علویان در اندیشه‌های مقام معظم رهبری، به گونه‌ای دیگر تصویر شده است و معظم له مردم استان را دوست دارند.

وی با عنوان اینکه دیار علویان برگرفته از نهضت حضرت سیدالشهدا است، گفت: وجود سلسله جلیله روحانیت و لشکر همیشه پیروز سپاه کربلا از جمله ظرفیت‌های مهم استان به شمار می‌روند.

وی با تقدیر از عملیات سپاه پاسداران گفت: عملیات وعده صادق ضریب امنیت ما را در دنیا تغییر داد و باید به ارواح مطهر شهیدان درود فرستاد.

استاندار جدید مازندران با بیان اینکه مازندران بیشترین محافل قرآنی را در کشور دارد، گفت: همچنین این استان در بخش‌های مختلف استان رتبه برتر را در کشور دارا است.

نوری با تاکید باید باید خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب اسلامی رابرای مردم بازگو کنیم، گفت: دانشگاه‌های مازندران در رتبه بندی تایمز، رتبه‌های عالی در جهان دارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید برای اقتصاد دریامحور، جمعیت، نهضت ملی مسکن وغیره برنامه عالمانه داشته باشیم.

در این مراسم از تلاش‌های سید محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران تقدیر شد.

کد خبر 6086405

دیگر خبرها

  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است