Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه سی ان بی‌سی، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی آمریکا شامگاه روز جمعه اعلام کرد به رغم دریافت کمک‌ها اما درآمدها کفاف هزینه‌ها نیست و انتظار می رود که شماری از کارمندان این شرکت باید تعدیل شوند.  

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز در ادامه به تعداد افرادی که قرار است از این شرکت اخراج شوند اشاره نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوسکار مونوز مدیر عامل شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقتصاد جهانی ضربه بزرگی دریافت کرده است و ما انتظار نداریم که تقاضای مسافرتی برای مدتی به حالت اولیه خود بازگردد.  

اعتراض شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز به ناکافی بودن کمک‌ها در حالی صورت می‌گیرد که کنگره آمریکا به تازگی بسته‌ای کمک مالی را برای کمک به شرکت‌های بزرگ تصویب کرد که از این طریق به شرکت‌های هواپیمایی مبلغ ۵۰ میلیارد دلار وام‌های تجاری پرداخت می‌شود.  

شرکت یونایتد ایرلاینز در سال ۱۹۲۶ تأسیس شد و هم‌اکنون این شرکت دارای ۸۸ هزار و ۲۵۳ نفر کارمند است، ناوگان هوایی آن شامل ۷۸۴ هواپیما می‌باشد که بیشتر از هواپیماهای بوئینگ و سپس ایرباس تشکیل شده است.  

خبر اخراج کارمندان ناوگان هوایی آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا در حالی منتشر می‌شود که یولاندا دیاز وزیر کار اسپانیا اخراج کارکنان توسط شرکت‌ها به بهانه شیوع ویروس کرونا را ممنوع اعلام کرد.  

دیاز روز جمعه گفت، به دنبال شیوع ویروس کرونا دولت اسپانیا مکانیسم موقتی برای مواقع بحرانی ایجاد کرده که براساس آن شرکت‌ها می‌توانند در این شرایط، پرداخت حقوق کارکنان را متوقف کنند.  

دیاز افزود، هیچکس نمی‌تواند از شرایط بحرانی موجود، سوء استفاده و کرونا را بهانه اخراج کارکنان کند.  

وزیر کار اسپانیا تاکید کرد که قراردادهای موقت هنوز هم قابل فسخ نیستند بلکه در شرایط بحرانی به حالت تعلیق در خواهند آمد.  

شیوع ویروس کرونا معروف به «کووید ۱۹» برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.  

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان از نیم میلیون نفر گذشته و تا لحظه مخابره این خبر به ۵۳۶ هزار و ۴۵۴ مورد رسیده است که آمریکا با ۸۵هزار و ۶۱۲ مورد ابتلا و یکهزار و ۳۰۱ جان باخته در صدر فهرست جهانی مبتلایان به این ویروس قرار گرفته است.  


 

برچسب‌ها ویروس کرونا اسپانیا ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسپانیا ایالات متحده آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا ویروس کرونا اسپانیا ایالات متحده آمریکا شیوع ویروس کرونا شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای استان از تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: در این طرح پروازهای باری برای صادرات و واردات کشور منظور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد قصابی اعلام کرد: برقراری پروازهای باری در فرودگاه پارس آباد نیازمند همکاری شرکت های هواپیمایی و بخش خصوصی است و برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی و سایر می تواند خدمات پروازی ارایه دهد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پارس آباد مغان مجهز به سیستم کمک ناوبری و روشنایی باند است و توانایی پذیرش پروازهای متعدد را دارد، افزود: امکان دایر شدن پروازهای بین المللی از این فرودگاه هست، اما نیازمند مصوبه دولت و همکاری شرکت های هواپیمایی کشور می باشد.

مدیرکل فرودگاه های اردبیل عنوان کرد: دو پرواز ایران ایر روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با ظرفیت مجموع ۶۰ نفر در فرودگاه پارس آباد برقرار است.

قصابی همچنین گفت: پرواز شماره ۳۴۳۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر امروز صبح در مسیر تهران به پارس آباد به علت مه آلود بودن فرودگاه پارس آباد نتوانست فرود بیاد و به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت، اما با مساعد شدن شرایط جوی پرواز فوق در فرودگاه پارس آباد بر زمین نشست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی