Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-23@11:23:30 GMT

اقدامات حزب‌الله لبنان برای مقابله با شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۰۳۵۸

اقدامات حزب‌الله لبنان برای مقابله با شیوع کرونا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شاخه حزب‌الله لبنان در استان «الجبل» روز جمعه مجموعه فعالیت‌هایی را در روستاهای این استان در راستای مبارزه با کرونا آغاز کرد.

به نوشته وبگاه العهد، در این طرح اعضای حزب‌الله در روستاهای دو منطقه «الشوف» و «عالیه» سبدهای غذایی و مساعدت‌های مالی برای خانواده‌هایی که به علت شیوع ویروس کسب و کارشان تعطیل شده، توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاوه بر این تمامی اماکن عمومی و مغازه‌ها، خیابان‌ها و باغ‌ها نیز ضد عفونی شد.

شیخ «دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله نیز در این باره گفت که هدف حزب‌الله در وهله اول جلوگیری از شیوع ویروس و سپس به کمک‌رسانی به مبتلایان و همچنین مقابله با آثار اقتصادی و معیشتی بحران بر خانواده‌هاست.

به نوشته وبگاه العهد، حزب‌الله لبنان ۱۵۰۰ پزشک، ۳۰۰۰ پرستار و امدادرسان، ۵۰۰۰ کادر خدمات بهداشتی، ۱۵۰۰۰ کادر خدمات میدانی، ۱۰۰ آمبولانس و یک مرکز متخص کورونا برای مبارزه با این ویروس اختصاص داده است.

همچنین در یک ماه اخیر حزب‌الله لبنان سه میلیارد و نیم لیره لبنان در امر مبارزه با کرونا هزینه کرده است. همچنین برای ۱۵۰۰۰ نفر کارگاههای تخصصی و فرهنگی برپا شده است.

بخش مهندسی حزب الله نیز شروع به تولید دستگاههای تنفس مصنوعی کرده‌ و مراکزی برای تشخیص بیماری در نظر گرفته شده و برخی بیمارستان‌ها نیز برای قرنطینه کردن بیماران اجاره شده است.

حزب الله لبنان همچنین ۳۲ مرکز پزشکی بعنوان ذخیره برای مواقع اضطراری در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند

رئیس جمهور گفت: در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: هزینه‌های زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بر کشور تحمیل می‌شود.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر، نگاهی فراسازمانی و فرابخشی داشته باشد؛ این ستاد نیازمند تحول است.

رئیس جمهور گفت: مسئول‌سازی نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه مواد مخدر بسیار اهمیت دارد. در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

وی افزود: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی
  • لحظه انهدام پهپاد هرمس ۴۵۰ توسط حزب الله + فیلم
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • ببینید | عملیات جدید حزب‌ الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند