Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:49:38 GMT

اقلام بهداشتی در داروخانه‌های زنجان پایش می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۰۴۲۲

اقلام بهداشتی در داروخانه‌های زنجان پایش می‌شود

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: اقلام بهداشتی در داروخانه‌های زنجان توسط بسیج پایش می‌شود.

محمد علی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اقدامات بسیج دانشجویی در چند بخش مختلف انجام شده است.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه تهیه و توزیع ۲ هزار بسته مواد بهداشتی در حاشیه شهر زنجان انجام شده است، عنوان کرد: دانشجویان بسیجی با مشارکت بخش‌های دیگر اقدام به ضدعفونی معابر شهر زنجان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۵۰ بسته غذایی در شب عید برای خانواده‌های ساکن در حاشیه شهر توزیع شده است، تصریح کرد: این اقدام در راستای حمایت معیشتی از این گروه‌ها انجام شده است.

نصیری با اشاره به راه‌اندازی پویش در «خانه می‌مانیم» توسط بسیج دانشجویی بیان کرد: این پویش در دو بخش تبلیغ میدانی در سطح شهر و فضای مجازی ‌انجام شده است.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان همچنین از پایش اقلام بهداشتی موجود در داروخانه‌های زنجان خبر داد و گفت: این ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پایش اقلام توسط قرارگاه‌ احمدی روشن به صورت مستمر و هر چند روز یک بار انجام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان دانشجویان پایش بسیج کرونا دارو نصیری حمایت معیشتی بسیج دانشجویی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد

مسعود سرگلزائی رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته توسط این اداره کل نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن انجام شد.

مسعود سرگلزائی گفت: اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای در راستای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در مقوله پدافند غیرعامل و حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور است که بویژه در این استان از دامپزشکی می‌توان به عنوان خط مقدم مقابله با تهدیدات زیستی یاد کرد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی در جهت ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا سال ۱۴۰۲ توسط اداره کل دامپزشکی استان نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی یک‌هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند