Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: جلسه خواستگاری با حضور بزرگترهای فامیل برگزار شد و من پس از مشورت با خانواده ام جواب بله دادم و به عقد نوید درآمدم. شوهرم که فردی تحصیلکرده است به زندگی مان توجه زیادی داشت و هرچه می خواستم برایم مهیا می کرد. اما افسوس که ندانسته خودم را گرفتار کردم و زندگی قشنگ و رویایی ام را مفت ومجانی از دست دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، «هاله» با چشمانی گریان در دایره اجتماعی کلانتری گفت: مشکل من از زمان آشنایی ام با خانمی که یک فروشگاه در نزدیکی خانه مان داشت شروع شد. او زنی باکلاس و خوش سروزبان بود و رفتارهایش جذاب به نظر می رسید. رفاقت من و این زن جوان در چند مراجعه ای که به مغازه اش داشتم صمیمانه و خودمانی شد و هر موقع فرصتی پیدا می کردم به محل کارش می رفتم و او را می دیدم.

شوهرم هیچ حساسیتی درباره دوستی من و شهره نشان نمی داد وحتی چندبار که او را از نزدیک دید با لبخندی گفت این دوست اجق وجق را از کجا پیدا کرده ای؟

هاله افزود: پس از گذشت مدتی فهمیدم دوستم که از شوهرش طلاق گرفته است با پسری جوان ارتباط پنهانی دارد و آنها گاهی نیز باهم در مغازه قرارملاقات می گذاشتند.

«شهره» با این ادعا که قصد ازدواج با این پسر جوان را دارد یک روز از من دعوت کرد همراه او و پسر مورد علاقه اش به مناطق تفریحی بیرون از شهر برویم. شهره می گفت امروز می خواهیم حرف های نهایی را درباره ازدواج بزنیم و دوست دارم تو که مثل خواهرم هستی در کنارم باشی. خیلی جدی خواسته اش را رد کردم ولی او با تعارف و اصرار زیاد مرا در رودربایستی قرار داد و با این شرط که باید خیلی زود برگردیم همراه آنها رفتم. اما زمانی که در یکی از مراکز تفریحی اطراف مشهد مشغول خوردن آبمیوه و گفت وگو بودیم ناگهان نمی دانم سروکله پسر همسایه ما از کجا پیدا شد.

او که شوهرم را کاملا می شناسد جلو آمد و سلام و علیک کرد و گفت: هاله خانم باکلاس شده اید و دوستان جدید پیدا کرده اید. پسر همسایه با گفتن این جمله لبخندی زد و رفت. من هم که فهمیدم چه اشتباهی کرده ام از شهره خواستم هرچه سریع تر مرا به خانه ام برساند همان طور که حدس می زدم مزاحمت های پسر همسایه از فردای آن روز شروع شد. او با تهدید می گوید از حضور من در آن مرکز تفریحی فیلمبرداری کرده است و قصد سوء استفاده از این موضوع رادارد. متاسفانه پسر همسایه موضوع را به یکی از دوستانش نیز اطلاع داده است و از دست مزاحمت های آنها به تنگ آمده ام. چند روز قبل به ناچار واقعیت را به شوهرم گفتم و حالا همسرم نیز که از اول زندگی حساسیت و تعصبی نشان نمی داد نسبت به من احساس بدبینی و تنفر شدیدی پیدا کرده است. فقط می توانم بگویم خودم کردم که لعنت بر خودم باد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان اخبار حوادث تهدید زندگی تنفر پسر همسایه پسر جوان کرونا عکس ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در جهان فیلم اخبار کرونا ویروس کرونا در ایران جوان پسر همسایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از یافتن جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد میرزایی‌مقدم، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: پیکر جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار در محل ایستگاه قطار محلی 501 هفت کیلومتر پایین‌تر از آبشار بیشه توسط بومیان منطقه مشاهده شد.

او اضافه کرد: جوانی 17ساله به‌ قصد شنا در روز 21فروردین وارد رودخانه سزار شد، اما پس از شیرجه و برخورد با سنگ‌های کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

ورود دادستانی به غرق‌شدن 2 نفر در سد خان‌آباد الیگودرز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد ضمن تسلیت به خانوادۀ جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار از زحمات تمام امدادگران شرکت‌کننده در عملیات تفحص طی روزهای گذشته قدردانی کرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد