Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گنبدکاووس با اشاره به اینکه سلامت مردم اولویت مدیریت شهری است، گفت: به صورت روزانه معابر شهر گنبدکاووس ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

منصور طعنه گنبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به حضور فعال شهرداری در عرصه مبارزه با کرونا در راستای مصوبات ستاد شهرستانی مبارزه با این بیماری و شورای سلامت، اظهار کرد: تمامی توان خود را در حوزه‌های مختلف فنی، خدماتی، بهداشتی، عمرانی و فرهنگی به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم با این بیماری منحوس مقابله جدی و اثرگذاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در روزها و هفته‌های گذشته بارها اقدام به توزیع مواد ضدعفونی کننده در محلات آسیب‌پذیر شهری و حاشیه‌نشینان کرده‌ایم، افزود: توزیع بروشور، اقدامات فرهنگی در راستای فرهنگ‌سازی ماندن در منزل، تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی، ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسیرانی و چندین مورد دیگر از از جمله اقدامات ما در این روزها بوده است.

شهردار گنبدکاووس از ضدعفونی کردن روزانه معابر شهری گنبدکاووس توسط شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: ضد عفونی خیابان‌های امام خمینی جنوبی و شمالی، طالقانی، شهید بهشتی، سرابی، وحدت، شهید کلاهدوز، بلوار معلم، بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی، بلوار دانشجو، ملک‌الشعرا، هلال احمر و دلگشا در نوبت صبح و سایر خیابان‌ها در نوبت عصر صورت گرفته است.

طعنه گنبدی با تاکید بر اینکه سلامت مردم اولویت مدیریت شهری در گنبدکاووس است، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت مبارزه جدی با شیوع این بیماری در تلاش هستیم تا در هر نقطه‌ای که مدیران ستاد شهرستانی مقابله با کرونا نیاز داشته باشند، ایفای نقش کنیم.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت شهری سلامت شهید معابر شهری طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری مکلف به ارائه خدمات به شهروندان در شهر و ایجاد تعامل با رسانه‌ها برای ارائه بهتر این خدمات است، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بعضی از مسائلی که شهر با آن مواجه است، شاید نتوان به سرعت به نقطه مطلوب رسید، اما نقش رسانه‌ها ضمن مطالبه‌گری، ترویج امید و آگاهی‌سازی به شیوه‌ای درست است و مدیریت شهری نیز مکلف است تا به این مطالبه‌ها پاسخ دهد.

وی افزود: احصای مشکلات اصفهان باید در یک گفت‌وگوی جدی قرار گیرد تا بتوان به بررسی مشکلات آن پرداخت، چراکه دغدغه امروز مدیریت شهری علاوه‌بر اصفهان ستیزی، اصفهان گریزی است و رسانه‌ها به‌طور جدی باید برای رفع این مشکل با مسئولان شهری به گفت‌وگو بپردازند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آب، هوا، محیط زیست و فرونشست از مشکلات فعلی این کلان‌شهر است، اما به جرئت می‌توان گفت، طی دو سال اخیر خدمات و اقدامات بسیاری از سوی مدیریت شهری برای رفع این مشکلات انجام شده است.

نادرالاصلی با بیان اینکه رسانه‌های اصفهان برای شهروندان آن‌گونه که باید به امیدآفرینی در شهر نپرداختند، افزود: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

کد خبر 747899

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • برای حفظ سلامتی روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت