Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:51:15 GMT

جلوگیری از ورود ۱۵۰۰ خودروی غیربومی به استان ایلام

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۰۷۲۷

جلوگیری از ورود ۱۵۰۰ خودروی غیربومی به استان ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نوذری اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ خودروی غیر بومی در ۲۴ ساعت گذشته اجازه ورود به استان را دریافت نکرده و بازگشت داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه ورودی‌های استان در شش نقطه به شدت توسط نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه، بسیج و هلال احمر کنترل و از ورود افراد غیر بومی ممانعت می‌شود، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هفت هزار و ۸۴۰ نفر تب‌سنجی و غربالگری و از این تعداد ۱۵ مورد مشکوک به مراکز درمانی و قرنطینه معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام عنوان کرد: با هشدار به مهمانان نوروزی مستقر در استان گفت: هر چه سریع‌تر استان ایلام را ترک کنید.

وی افزود: برخی از مردم تاکنون خطر کرونا و میزان مرگ و میر این ویروس را جدی نگرفته‌اند که امیدواریم با اجرای طرح فاصله‌ی اجتماعی از روند صعودی ابتلا به کرونا جلوگیری شود.

نوذری ورود به پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهرها را ممنوع اعلام کرد و گفت: در روزهای پیش‌رو به ویژه ۱۳ فروردین مردم باید به قانون منع ورود و خروج از شهرها تمکین کنند.

کد خبر 4887456

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی بارش باران سیلاب حوادث چهارشنبه سوری نوروز طرح غربالگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی

شهردار ایلام گفت: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی است بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ افشین مظفری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهر ایلام اظهار کرد: یکی از وعده‌های مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به مردم توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرم‌رودی است که امتداد آن از تقاطع بلوار شهید بهشتی به سمت جاده مهران است.

وی افزود: مشکلی که در اجرای پروژه وجود دارد تعریض دیوار حائل بین نیروی انتظامی استان و اداره بهزیستی است که نیاز به عقب نشینی دارد بنابراین اجرای این پروژه مهم بستگی به تصمیم نیروی انتظامی دارد که امید می‌رود هر چه زودتر انجام شود.

عبدالصاحب نادری، فرماندار ایلام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم و مرتفع کردن مشکلات جامعه است که باید در اجرای آن امر اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه معابر و خیابان‌های شهر یکی از وظایف شهرداری است، که در حال حاضر توسعه بلوار خرم‌رودی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امید می‌رود با تعامل نیروی انتظامی و شهرداری این پروژه اجرایی شود.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: اخلاق نیک و خوش رفتاری در برخورد با مردم و پیگیری امورات خداپسندانه و گره گشایی کارهای عام المنفعه از توفیقات مهمی است.

وی افزود: توسعه بلوار شهید خرم رودی برای رفاه حال مردم در تردد است که در زمره کارهای عام المنفعه قرار دارد و از اجرای آن استقبال می‌کنیم، اما بخشی از موضوع در معاونت مهندسی فراجا است که نیاز به رایزنی دارد و قطعاً تمام تلاشمان را به کار خواهم می‌گیریم تا با اجرای آن خدمتی به مردم استان ایلام داشته باشم.

وی با اشاره به مشکل مسکن کارکنان انتظامی استان، افزود: مدیریت شهری ایلام در صورت امکان شرایط تئاتر در املاک دو نهاد را حاصل کند.

کد خبر 747965

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود