Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته صحبت‌های آریا عظیمی‌نژاد در برنامه عصرجدید باعث شد طرفداران استقلال به شدت از دست داور این برنامه عصبانی شوند. در این بین رفتار مدافع استقلال اما به شدت عجیب بود. محمد دانشگر دو استوری توهین‌آمیز علیه احسان علیخانی و عظیمی‌نژاد منتشر کرد. بعد از انتشار این استوری‌ها ولی موجی از انتقاد علیه دانشگر شکل گرفت که چرا یک بازیکن فوتبال باید اینطور نسبت به دو نفر واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب‌تر اینکه خیلی‌ها از تناقض در صحبت‌های دانشگر می‌گویند. دانشگر چندی پیش و بعد از بازی استقلال و ماشین‌سازی مصاحبه عجیبی درباره استراماچونی که امروز از او حمایت کرده انجام داده بود. مدافع استقلال در این مصاحبه گفته بود نبود استراماچونی تاثیری روی روند استقلال نداشته.

43257

کد خبر 1369754

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم استقلال را دوباره ببینید، جنگندگی برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی که موفق شده بود با سه گل برابر شمس آذر پیش بیفتد در نهایت با دریافت دو گل در دقایق کوتاهی با غافلگیری بزرگی مواجه شد تا پیروزی‌اش در این بازی به خطر بیفتد.

با دریافت دو گل از شمس آذر اهمیت گل سومی که مرادمند به شکلی ویژه آن را به ثمر رساند، بیش از همیشه به چشم می‌آید؛ مدافع میانی استقلال که در دیدارهایی که برای این تیم به میدان رفته، عملکرد مثبتی به جا گذاشته، روی گل سوم نیز نقش اول تیمش را برعهده گرفت.

او با پرس جالب توجه روی مدافع شمس آذر در نهایت موفق شد از این تیم کرنر بگیرد و در ادامه نیز توانست روی این ارسال با گل خود تیمش را به برتری و کسب سه امتیاز در این جدال برساند.

ویدئو: 330443

مرادمند که پیش از این تجربه قهرمانی با استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی را در کارنامه دارد، اکنون در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل در آستانه تکرار این عنوان اینبار با جواد نکونام قرار دارد. او که با تعصب بالایی خود در این جدال نیز در تلاش برای کسب پیروزی تیمش بود، با جنگندگی بالایی پرس از بالا در موقعیت از دست رفتن توپ برای تیمش را به اجرا گذاشت و در نهایت با گرفتن یک کرنر از حریف، کار را برای شاگردان سعید دقیقی سخت کرد.

مدافع میانی استقلال که زننده گل‌های تاثیرگذاری در دوران حضورش در این تیم بوده، در شرایطی که شمس آذر دو گل تیمش را در این بازی جواب داد، در نهایت با ثبت گل سوم آبی‌ها، نقش اول کسب پیروزی شاگردان جواد نکونام را در این بازی ایفا کرد تا یک گام دیگر به هدف‌شان برای رسیدن دوباره به عنوان قهرمانی در کورس سختی که با پرسپولیس دارند، نزدیک‌تر شود.

باید دید مرادمند که در جمع شاگردان جواد نکونام طعم شیرین قهرمانی را چشیده، قادر خواهد بود در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش یک بار دیگر با پشت سر گذاشتن پرسپولیس، جام را بالای سر ببرد یا خیر.

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • گل سوم استقلال را دوباره ببینید، جنگندگی برای قهرمانی
  • آیت الله مسعودی خمینی: برخوردها در موضوع حجاب اخلاقی باشد نه تازیانه ای /دولت باید با زبان «بفرما» با زنان صحبت کند