Web Analytics Made Easy - Statcounter



کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ابراز امیدواری کرد این تیم در سال ۱۳۹۹ در مسابقات بین المللی نتایج خوبی بگیرد.

محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با ایسنا در مورد عملکرد فوتسال ایران در سال ۱۳۹۸ گفت: سال ۹۸ برای مردم و ایران سال سختی بود، از اتفاقاتی که از ابتدا در سال ۹۸ افتاد تا پایان سال که با کرونا تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال سختی را پشت سر گذاشتیم ولی از لحاظ ورزشی سال بدی برای من نبود و همراه با تیم ستارگان ورامین نتایج خوبی در لیگ برتر فوتسال گرفتم.

او ادامه داد: امیدوارم در سال ۱۳۹۹ زندگی مردم شرایط بهتری پیدا کند و از لحاظ ورزشی هم فوتسال ما در مسابقات بین المللی نتایج قابل توجهی بگیرد. تیم ملی باید هم در مسابقات آسیایی و هم جام جهانی شرکت کند و انتظارات از این تیم بالاست که نتایج خوبی بگیرد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد تعطیلات نوروز امسال گفت: بر خلاف سال‌های گذشته امسال عید را در خانه هستم و مثل همه مردم امیدوارم ویروس کرونا زودتر از بین برود. امیدوارم با گذر از این دوران سخت روزهای روشن آینده را رقم بزنیم.

طاهری در مورد ماندن در خانه برای نابودی کرونا خاطرنشان کرد: ماندن در خانه سخت است. به هر حال شرایطی هست که همه باید درک کنند و این سختی را به جان بپذیرند و اگر مراعات نکنیم این زمان بیشتر طول می‌کشد. تماشای فیلم‌های خوب، کتاب خواندن، پلی استیشن بازی کردن و ورزش در خانه و همچنین معاشرت و همنشینی با اعضای خانواده در دوره‌ای که فضای مجازی ما را از خانواده دور کرده، می‌تواند اتفاقات مفیدی در روزهای خانه‌نشینی اجباری باشد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نیّر الهامی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، فردا / ۳۰ فروردین/ آخرین مهلت ثبت نام زنان خانه دار روستایی و عشایری در این طرح رایگان است.

وی اضافه کرد: تاکنون هزاران زن در این طرح ثبت نام کرده اند ولی ظرفیت استان در این خصوص بیش از این هاست و امیدواریم میزان ثبت نام در این طرح با توجه به رایگان بودن آن، نزدیک به ۱۰۰ درصدی شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در خصوص جزئیات این طرح دولت سیزدهم اظهار کرد: مادران روستایی و عشایر که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می شوند.

الهامی ادامه داد: برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازای هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می شود.

وی گفت: مادران مشمول این طرح می توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد