Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس امامی یکی از مدعیان تیم ملی کشتی آزاد که مدتی است به وزن ۷۴ کیلوگرم آمده، انگیزه بالایی برای درخشش در وزن جدید و حضور در المپیک دارد. وی که همچون دیگر آزادکاران اردوی تیم ملی چاره ای جز تمرینات انفرادی ندارد به خبرنگار مهر گفت: کشتی ایران روند خوبی را بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا در هندوستان که با کسب عنوان قهرمانی همراه بود، طی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ویروس کرونا باعث شد همه چیز تغییر کند و روند تمرینات گروهی و درون اردویی ما هم دچار وقفه شود.

وی تصریح کرد: به عنوان یکی از آزادکاران مدعی که حضور در رقابتهای گزینشی المپیک در آسیا و حتی رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک را نشانه رفته ام، باید شرایط جسمی و روحی خود را در حد ایده آل و راضی کننده نگه دارم. مطمئنا تعطیلی اردوهای تیم ملی به معنای مرخصی و دوری ما از تمرینات نبوده و نیست و حتی در زمان تعطیلی اردوها هم تحت نظارت مربیان تیم ملی در حال تمرین بودیم.

آزادکار مدعی تیم ملی کشتی ایران افزود: در این شرایط که همه چیز تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته، تمامی متولیان کشتی در حد توان شان تلاش می کنند که برنامه های کشتی گیران با لطمه همراه نشود. کادر فنی نیز در این مدت مدام با ما در تماس بود تا بچه ها به خوبی از راه دور هدایت و راهنمایی شوند و خودشان را برای بازگشت به اردو در وضعیت مطلوبی نگه دارند.

وی اظهار داشت: ما چاره ای جز کنار آمدن با شرایط کنونی را نداریم و باید سعی کنیم به هر طریق از این وضعیت برای دور نشدن از آمادگی جسمانی خودمان بهره ببریم. ناامیدی و قبول شکست هیچ فایده ای ندارد و باید در همین وضعیت هم به بهترین شکل از زمان باقیمانده تا المپیک استفاده کنیم. اوضاع کنونی کشتی جهان برای تمامی کشورهای مدعی یکسان است و شرایط به گونه ای رقم خورده که تمامی کشورها به نوعی با این ویروس دست و پنجه نرم می کنند.

امامی در خصوص سال جدید و اهداف و برنامه های خود نیز گفت: مهمترین هدف من در سال جدید، تلاش و تمرین برای رسیدن به المپیک است. می‌دانم که در این راه پر فراز و نشیب باید شبانه روز تلاش کنم، اما به هیچ عنوان با توجه به تعطیلی اردوها هم ناامید نیستم و تا جایی که بتوانم برای رسیدن به هدفم می جنگم. امیدوارم کادر فنی با نظر مساعد روی توانایی های من زمینه اعزام به مسابقات گزینشی المپیک را فراهم کند و این فرصت را به من بدهد تا شایستگی خود را اثبات کنم.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای تمامی مردم ایران گفت: تنها دعایی که لحظه تحویل سال در ذهنم مرور کردم، سلامتی تمامی مردم ایران و پایان روزهای سخت کنونی و رفع ویروس کرونا بود. ضمن اینکه مثل همیشه با خودم مرور کردم که المپیک را در پیش داریم و من باید به عنوان یکی از مدعیان تیم ملی برای رسیدن به هدفم، سخت تلاش کنم. امیدوارم سال جدید رفته رفته به روزهای روشن و عادی خود بازگردد و مردم بتوانند با پشت سر گذاشتن این ایام سخت و ناگوار وارد روزهای مطلوب‌شان شوند.

کد خبر 4881632 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: یونس امامی کشتی آزاد ویروس کرونا ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد فدراسیون کشتی کمیته ملی المپیک فیفا دوومیدانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 

پیشکسوت کشتی ایران گفت: مردم ایران از کشتی در المپیک پاریس توقع مدال دارند و امیدواریم که بتواند دو طلا بگیرد. 

به گزارش ایسنا، منصور برزگر در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس بیان کرد: من در تمرینات کشتی نیستم اما بر اساس آنچه که از طریق تلویزیون مشاهده می‌کنم باید مقداری روی نفس‌ها و استقامتشان کار کنند. امیدواریم که در المپیک انتظارات مردم را برآورده کنند چون ملت ایران از کشتی توقع مدال دارند. اینکه بگویند پایم درد می‌کند، دستم درد می‌کند، آماده نیستم، مردم کاری ندارند و آنها مدال می‌خواهند. 

برزگر در مورد حذف تیلور از حضور در المپیک پاریس گفت: به هر حال تیلور سن به هر حال سن تیلور بالا رفته بود این فردی هم که توانسته او را شکست داده ما هیچ اطلاعاتی از او نداریم. خوشحالیم که تیلور در آمریکا حذف شد البته نباید فکر کنیم که در این وضع خالی شده است چون فردی که اکنون به جای تیلور به المپیک می‌آید همه را شکست داده و حتی تیلور را هم شکست داده است. باید فیلم‌های کشتی این کشتی‌گیر جدید را آنالیز کنند. نمی‌دانم تصمیم کمیته فنی چگونه است و قرار است چه کسی در این وضع به المپیک برود اما اگر قرار است حسن یزدانی به المپیک برود امیدوارم که مدال طلا بگیرد و کشتی ایران صاحب دو طلا شود. 

او در پاسخ به این پرسش که حذف تیلور به حسن یزدانی کمکی هم می‌کند؟ تصریح کرد: صد در صد از لحاظ روحی تاثیر زیادی دارد چون تیلور برای حسن یزدانی تبدیل به لولو شده بود. و با توجه به مسائل مطرح شده در رسانه‌ها نیز از لحاظ روحی روی او تاثیر می‌گذاشت. 

برزگر در مورد اینکه به نظر می‌رسید کادر فنی ایران خیلی خوب تیلور را آنالیز نکرده بودند چون الان یک کشتی گیر آمریکایی اومد او را به راحتی شکست داد، تاکید کرد: من باید یه انتقاد کلی داشته باشم کشورهایی مانند ژاپن، روسیه و آمریکا بسیار خوب کار می‌کنند زمانی که کشتی ها برگزار می‌شود یک تیم از آنها در بالای سالن حضور دارند و فقط فیلم می‌گیرند. من هم موافقم که ما می‌توانستیم تیلور را راحت شکست دهیم به شرطی که روی آن کار می‌کردیم و آنالیز انجام می‌دادیم. الان آنالیزور ما چه کسی است و چه زمانی دیدید که کشتی به مسابقات برود و یک تیم آنالیزور نیز همراه آنها حضور داشته باشد. آیا افرادی که اثرگذار هستند همراه تیم کشتی به مسابقات می‌روند؟ 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • شکست دیوید تیلور به نفع حسن یزدانی نیست!
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود