Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب الدین بیمقدار افزود: بر اساس نظر پزشکان و متخصصان بهترین راه حل جلوگیری از تردد است. اگر ما نتوانیم این ویروس را کنترل کنیم کشور مدت ها درگیر خواهد بود و ضربه مهلکی به اقتصاد وارد خواهد شد. اگر این ویروس به روستاها برسد، به کشاورزی که چرخه تولید در کشور است ضربه سختی وارد می شود. ناطقان: شهاب الدین بیمقدار با اشاره به ضرورت توجه مردم به توصیه‌های پزشکی و ماندن در خانه، بیان کرد: بر اساس آمارها حدود ۶۰ درصد مردم از رفتن به سفرهای نوروزی خودداری کردند اما متاسفانه ۴۰ درصد مابقی به مسافرت رفته‌اند و بعضا خود با درگیری شدن با این ویروس پشیمان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه دولت نیز قطره چکانی تصمیم گیری می کند. باید از روز اول قاطعانه جلوی سفرها از مبدا شهرها گرفته می شد و خروج از شهرها به جز موارد ضروری ممنوع اعلام می شد. نمایندگان نیز در جلسه اضطراری مجلس این خواسته را داشتند. باید قاطعانه به مردم اعلام شود که پارک ها و اماکن تجمعی باید تعطیل شوند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: باید با مردم شفاف صحبت کنیم. امیدوارم دولت قاطعانه تصمیمات خود را در خصوص ممنوعیت سفر و تجمع های غیر ضروری اجرایی کند. برگزاری رژه مقابله با کرونا در اهواز و یا تشییع جنازه سردار با حضور جمعیت بالایی در شرایط کنونی هیچ توجیحی ندارد. باید به صورت شفاف شرایط به مردم توضیح داده شود.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر ادارات باید تعطیل شوند. تا جایی که امکان دارد افراد باید از منزل دورکاری کنند. اکنون خیلی از ادارات مراجعه کننده ندارند که کارمندان در آن حاضر شوند. زمانی که مردم توصیه ها را رعایت کنند و دولت قاطعانه تصمیمات خود را اجرایی کند و ترددها به حداقل برسد می توانیم این ویروس را کنترل کنیم. اگر زودتر تصمیمات قاطعانه اتخاذ می شد اکنون ما آمار بالای تلفات نداشتیم.

وی افزود: بر اساس نظر پزشکان و متخصصان بهترین راه حل جلوگیری از تردد است. اگر ما نتوانیم این ویروس را کنترل کنیم کشور مدت ها درگیر خواهد بود و ضربه مهلکی به اقتصاد وارد خواهد شد. اگر این ویروس به روستاها برسد، به کشاورزی که چرخه تولید در کشور است ضربه سختی وارد می شود. از دولت خواهش می کنم با ایجاد محدودیت در تجمع‌ها شهرها از رسیدن این ویروس به روستاها جلو گیری کند. منبع: ایسنا برچسب ها: عضو فراکسیون امید مجلس ، کنترل کرونا ، ضربه مهلک ، اقتصاد کشور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عضو فراکسیون امید مجلس کنترل کرونا ضربه مهلک اقتصاد کشور کنترل کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد

منابع مطلع از پیشنهاد کشورهای عربی به جنبش حماس، با هدف خلع سلاح آن در مقابل دریافت امتیازهای سیاسی پرده برداشتند. این پیشنهادات اما با مخالفت قاطع مقاومت روبرو شده است.

به گزارش مشرق، منابع بلندپایه فاش کردند که جنبش حماس در هفته‌های اخیر پیشنهادهای زیادی برای تسهیل روند دستیابی به توافق آتش‌بس جامع در نوار غزه و تعیین خطوط سیاسی گسترده برای روند صلح فراگیر در منطقه دریافت کرده است.

این منابع به روزنامه «رای الیوم» گفتند یکی از برجسته‌ترین پیشنهاداتی که جنبش حماس از کشورهای عربی بانفوذ در منطقه دریافت کرده، خلع سلاح کامل تسلیحات نظامی خود و آماده‌سازی آن برای ورود به یک روند سیاسی بزرگ بوده است.

طبق گفته این منابع، پیشنهاد خلع سلاح جنبش حماس جدید نیست، اما اخیرا به اجبار به میز مذاکره بازگردانده شده است. طبق پیشنهادات دریافتی، حماس در ازای خلع سلاح، امتیازات سیاسی «معتبر» مربوط به اوضاع سیاسی داخلی فلسطین و همچنین حمایت قابل توجه کشورهای عربی را به دست خواهد آورد.

این منابع همچنین فاش کردند که جنبش حماس این پیشنهادها را قاطعانه رد کرده و آنها را عبور از خطوط قرمز خود می‌داند.

حماس در پاسخ به این پیشنهادها اعلام کرد آنچه در حال وقوع است، تحولات خطرناک و بی‌سابقه عربی در پرونده مسئله فلسطین است که در راستای شروط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش می‌رود.

«اسامه حمدان» از رهبران ارشد جنبش حماس نیز در سخنانی ایده خلع سلاح مقاومت را ساده‌لوحانه توصیف کرده و گفت: ایده خلع سلاح مقاومت ساده‌لوحانه است و حقایق را در نظر نمی‌گیرد و صحبت از کنار گذاشته شدن مقاومت فقط یک توهم است.

در همین راستا، «ابراهیم المدهون» نویسنده و محقق سیاسی عرب‌زبان تاکید کرد: صحبت درباره خلع سلاح دقیق نیست و طبیعی است که وقتی کشور فلسطینی تشکیل شود، هیچ جناح مسلحی وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود گفت: هدف حماس ایجاد کشور فلسطین است، اما نمی‌خواهد اشتباهاتی را که دیگر طرف‌های فلسطینی قبلا مرتکب شده‌اند، انجام دهد و مقاومت، اعطای امتیازات بزرگ را نمی‌پذیرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است