Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@07:24:27 GMT

برگ برنده به سود مجیدی و استقلالی ها چرخید+عکس

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۱۱۳۷

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، درحالی که پیش از این اعلام شده بود سیدجلال حسینی به عنوان برترین بازیکن ایران انتخاب شده ولی کانال رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد فرهاد مجیدی به عنوان اسطوره اول فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

 

پس از پایان نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از بین پنج بازیکن برتر ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، فرهاد مجیدی، چهره محبوب هواداران استقلال و سرمربی فعلی این تیم با آرای مردمی به عنوان برتری در این نظرسنجی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی، تنها بازیکن ایرانی است که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و با ۲۳ گل زده، بهترین گلزن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیاست.‌

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مجیدی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب قهرمانی و ۱۲ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران جوان ایرانی

کشتی گیران کشورمان در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام قهرمانان موفق به کسب ۹ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند و قهرمانی جام قهرمانان ترکیه را بدست آوردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام قهرمانان روز‌های ۲۶ لغایت ۲۸ اسفندماه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد.

در این مسابقات تیم ایران با کسب ۹ مدال طلا توسط علی مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، شهداد خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم، سجاد پیردایه در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی کرم‌پور در وزن ۷۰ کیلوگرم، علی رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم، مجید باقری در وزن ۷۹ کیلوگرم، ابوالفضل رحمانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا دلیری در وزن ۹۲ کیلوگرم، ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۱ مدال نقره توسط آرین سجادی در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۲ مدال برنز توسط علی یحیی پور در وزن ۵۷ کیلوگرم و مسعود آسترکی در وزن ۷۹ کیلوگرم با اقتدار بعنوان قهرمانی دست یافت.

در رده بندی تیمی ایران با ۲۳۵ امتیاز با اختلاف امتیازی بالا بعنوان قهرمانی رسید، ترکیه با ۱۷۰ کیلوگرم نایب قهرمان شد و آذربایجان با ۱۲۲ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • از گواردیولا، سیمئونه و امباپه تا توخل، آنچلوتی و هری کین؛ قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، چه برنده و بازنده‌های داشت؟+تصاویر
  • با صدای سرود لیگ قهرمانان بازیکن دیگری می‌شویم!
  • کسب قهرمانی و ۱۲ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران جوان ایرانی
  • ناکامی استقلالی‌های سابق در تقابل با آبی‌ها
  • پرسپولیس با پیکانِ یک استقلالی به یک قدمی آبی‌ها رسید + فیلم
  • این اخراج حکم صعود چلسی را امضا کرد (عکس)
  • شوک به پیکان؛ غیبت هافبک استقلالی مقابل پرسپولیس
  • حسین طیبی جام ملت‌های آسیا را از دست داد
  • استقلالی‌های هوادار، برابر استقلال
  • محمدی برنده مبارزه انتخابی وزن ۶۳ کیلوگرم‌ شد/ تکمیل ترکیب آسیایی تیم ملی کشتی فرنگی