Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهبازی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به اطلاع همکاران معاونت دانشجویی فرهنگی، معاونت تحقیقات و فناوری، دانشکده‌های پزشکی دندانپزشکی، پرستاری مامایی رامسر، بابل، پیراپزشکی، بهداشت، طب سنتی، توانبخشی و پردیس بین الملل میرساند با توجه به شیوع کرونا ویروس در بابل، تعطیلی برخی از واحد‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل تا ۱۵ فروردین اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حفظ و صیانت از سلامتی همکاران و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را از دیگر اهداف این تعطیلی اعلام کرد و افزود: مدیران واحد‌های مد نظر جهت هماهنگی با معاونت توسعه اقدام کنند.

کارکنان حوزه‌های ریاست دانشگاه، معاونت‌های درمان، بهداشتی، دارو و غذا، آموزشی، توسعه، اداره گزینش، مدیریت حراست و واحد فن آوری اطلاعات به دلیل شرایط خاص ایجاد شده صرفا با هماهنگی مستقیم مسؤلان اجرایی ذیربط طبق ضوابط شیفت اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بابل ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۱۸۰ کیلوگرم روغن ضایعاتی در روداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسوول بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در بازدید تیم بازرسی دانشگاه متشکل از نماینده اداره بازرسی، نماینده معاونت درمان و مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی از یک واحد امکنه حساس تهیه و توزیع مواد غذایی در شهر روداب مقدار قابل توجهی روغن ضایعاتی و مصرف شده از تهیه زولبیا توقیف و از چرخه مصرف انسانی معدوم شد.

کرابی افزود: واحد فوق الذکر به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی مشمول دریافت کارت نواقص بحرانی (کارت زرد) گردید.

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • کشف و معدوم سازی ۱۸۰ کیلوگرم روغن ضایعاتی در روداب
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان
  • برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است