Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از پایگاه "میلیتری"، بر اساس محتوای این فرمان امضا شده از سوی دونالد ترامپ، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و همچنین واحد گارد ساحلی آمریکا می‌توانند اکنون به واحدهایشان و اعضای بخش "ذخیره آماده به خدمت" دستور دهند برای مدت دو سال به خدمت فعال مشغول شوند.

در این حکم عنوان شده که در صورت صدور هرگونه فراخوان مجدد نیروها نباید در یک مقطع بیش از یک میلیون نیروی نظامی در وضعیت خدمت فعال قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نظر می رسد که این دستور عمدتا قرار است در قبال گروهی گزینش شده از اعضای نیروهای ذخیره ارتش آمریکا به ویژه نظامیان ذخیره پاره‌وقتی که به صورت یک آخرهفته در هر ماه یا دو هفته در هر سال مشغول به خدمت می‌شوند اعمال شود.

از سوی دیگر این دستور در قبال برخی نیروهایی که قبلا خدمت فعال داشته اما همچنان بر اساس الزامات مربوط به قراردادهایشان در زمان بروز وضعیت اضطراری باید به صورت الزامی به خدمت فراخوانده شوند نیز اعمال می شود.

دونالد ترامپ در نامه‌ای که برای نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص این فرمان نوشت، عنوان کرد: من به وزیر دفاع و وزیر امنیت داخلی آمریکا اجازه می‌دهم تا علاوه بر نیروهای گارد ساحلی، به واحدها و اعضای بخش "ذخیره منتخب" و برخی افراد واحد "ذخیره آماده به خدمت" دستور به ورود به خدمت فعال به منظور تقویت نیروها برای پاسخ به بیماری کروناویروس و افزایش تاثیر اقدامات در این حوزه بدهند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران دونالد ترامپ آمریکا خدمت فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در نشست بررسی مشکلات کوره معک در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، منصور شیشه‌فروش در نشست بررسی مشکلات کوره معک در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه باید شهری ایمن به شهروندان تحویل دهیم، اظهار کرد: امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از رخدادها و حوادث در شهر باید هماهنگی‌های بین بخشی انجام شود تا رفع معضلات به سهولت انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به مسئله فرونشست اتوبان شهید آقابابایی گفت: در این خصوص گزارشی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی دریافت کردیم که متذکر شده بودند که احتمال فرونشست در این اتوبان دور از انتظار نیست.

وی خاطر نشان کرد: اگر در اتوبان شهید آقابابایی باز هم اقدام به احداث پل انجام شود و بار دیگر فرونشست رخ دهد، وضعیت بسیار ناگواری پیش رو خواهیم داشت چراکه فرونشست مزید بر علت شده و به تخریب این محدوده کمک می‌کند.

شیشه‌فروش، پس‌زدگی فاضلاب در خیابان تالار و خواجه عمید را یکی دیگر از معضلات این منطقه دانست و افزود: مقرر شد کارگروه سیل از سازمان آب منطقه‌ای در این راستا وارد عمل شوند و در خصوص روان آب‌ها و سیلاب‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در گذشته بارش باران به فصل‌های پاییز و زمستان منتهی می‌شد اما در حال حاضر این مساله قابل پیش‌بینی نیست و مدیریت بحران شهرداری و استانداری هر لحظه باید برای رفع معضلات شهری آماده باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در حال حاضر از ورودی بهارستان تا قلعه شور در خصوص روان آب‌ها معضلاتی به وجود آمده است که باید رفع شود.

وی با اشاره به اینکه تعامل و هم افزایی بین بخشی در حل مشکلات بسیار مؤثر است، گفت: مسائل شهری باید به گونه‌ای رفع شود که نتیجه آن رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد و مدیران برای تسهیل در ارائه خدمات از هیچ کوششی دریغ نکنند.

برای انتقال آب‌های سطحی باید به صورت علمی و اساسی وارد عمل شویم

محمد صیرفی‌نژاد مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز در این جلسه گفت: معضل اراضی کوره معک، چگونگی دفع آب‌های سطحی و پس زدگی فاضلاب در خیابان‌های تالار و خواجه عمید و فرو نشست اتوبان شهید آقابابایی از معضلات مهم در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان است.

وی ادامه داد: جلسه‌ای در خصوص اراضی کوره معک با حضور نیروی انتظامی و معاون عمران استاندار اصفهان تشکیل شد و موضوعاتی جهت رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: برای انتقال آب‌های سطحی باید به صورت علمی و اساسی وارد عمل شویم.

صیرفی‌نژاد، پس‌زدگی فاضلاب هنگام بارندگی را یکی دیگر از معضلات منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برشمرد و تصریح کرد: خیابان‌های خواجه عمید و تالار با این معضل مواجه هستند که در جلسه‌ای برای رفع این مشکل باید به جمع‌بندی برسیم.

به گزارش ایمنا، نشست بررسی مشکلات کوره معک در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، مسئولان ادارات خدماتی استان، خدمات شهری و نیروی انتظامی و محمد صیرفی نژاد مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار شد.

در پایان این جلسه مدیران استانی و شهری و عوامل نیروی انتظامی معضلات منطقه را تشریح کردند و مقرر شد در یک بازدید میدانی مشکلات احصا و بررسی شود.

کد خبر 746668

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد