Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف بر لزوم پیش بینی‌های لازم برای استمرار آموزش مجازی حداقل تا پایان فروردین تاکید شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیئت رئیسه دانشگاه شریف با تشکیل جلسه مجازی بر لزوم تداوم فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه شریف تاکید کرد.

در این جلسه که به موضوع ادامه فعالیت دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز اختصاص داشت، دکتر رشتچیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی گزارشی از نحوه تشکیل کلاس‌ها ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش؛ حدود ۸۱ درصد از اعضای هیئت علمی حداقل یکی از روش‌های تدریس غیر حضوری را برای تدریس درس خود انتخاب کرده‌اند و حدود ۷۷ درصد از دروس نظری (۸۴۵ عنوان درس از ۱۱۰۰ عنوان درس) به روش مجازی در حال برگزاری است.

در ادامه هیئت رئیسه دانشگاه ضمن تشکر از همکاران عضو هیئت علمی و دانشجویانی که با اهتمام و جدیت خود با برگزاری دروس بصورت غیر حضوری مانع ایجاد وقفه در امر آموزش شده اند، از اعضای هیئت علمی که به هر دلیل تاکنون موفق به برگزاری کلاس خود نشده‌اند، درخواست کردند تا در اسرع وقت نسبت به تشکیل کلاس و برگزاری جلسات جبرانی به یکی از روش‌هایی که معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مشخص کرده است، اقدام کنند.

در این جلسه مقرر شد معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پیگیری‌های لازم را از طریق مسئولین دانشکده‌ها و مراکز به‌عمل آورند.

همچنین با توجه به ادامه شرایط خاص در کشور و به‌منظور حفظ سلامت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی، مقرر شد پیش‌بینی‌های لازم برای استمرار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بر بستر IT حداقل تا پایان فروردین صورت گیرد و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه‌ها و رساله‌ها و نیز برگزاری سایر دروس به ویژه دروس عملی و آزمایشگاهی برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در پایان بر لزوم حفظ نظم و انضباط فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و تداوم انجام امور دانشگاه تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شریف کرونا تعطیلی دانشگاه هیات رئیسه آموزشی و تحصیلات تکمیلی هیئت رئیسه دانشگاه اعضای هیئت هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد

خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام این مرکز آموزش عالی به سرانجام برسد.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت های اعضای هیات علمی این دانشگاه خواستار افزایش پایه های تشویقی شد و گفت: تلاش زیادی برای راه‌اندازی بورس صنعتی دانشجویان صورت گرفته که امیدواریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع‌تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل کنند.

خطیبی به راه‌اندازی سامانه نان و قابلیت‌های آن در پایان نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه گفت: این مرکز آموزش عالی علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه‌های صنعتی کشور، به دلیل کسب رتبه های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در استان و کشور برخوردار است.

مرتضی ایزدفرد به پروژه های ناتمام این دانشگاه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد