Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@05:25:57 GMT

آموزش مقابله با کرونا به کودکان کار اندیمشک

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۱۶۲۵

آموزش مقابله با کرونا به کودکان کار اندیمشک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فرحناز بیروم‌وند،  رئیس اداره بهزیستی‌اندیمشک در استان خوزستان شنبه ۹ فروردین در گفت و گو با خبرنگاران افزود:۶ کارشناس این اداره طرح آموزش، پیشگیری و برنامه‌های مراقبتی را به کودکان کار و مناطق آسیب‌پذیر شهرستان ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: این گروه ۶ نفره اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه ای و آسیب پذیراندیمشک خدمات مشاوره ای به کودکان کار و خانواده‌های آنها ارایه می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی‌اندیمشک افزود: رصد کودکان کار در محل‌های پرتردد انجام شده و در این زمینه تاکنون ۲۳ کودک کار دراندیمشک شناسایی شده‌اند.

وی گفت:تکمیل فرم غربالگری و گزارش‌گیری از کودکان کار در خصوص علامت‌های ابتلا به بیماری صورت گرفته و ۲۳ کودک فاقد نشانه بیماری تاکنون غربالگری شده‌اند.

بیروم وند همچنین آموزش عملی بهداشتی و آموزش نکات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به کودکان کار در خیابان و سایر کودکان در مناطق آسیب به تعداد ۶۰ کودک، توزیع بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک، ژل ضدعفونی کننده و

آموزش تلفنی ۱۳۹ کودک کار دارای پرونده در مرکز حمایتی - آموزشی کودک و خانواده بهزیستی شهرستان‌اندیمشک به همراه خانواده‌های آنها را از دیگر اقدام‌های کارشناسان بهزیستی عنوان کرد.

وی گفت: گروه اورژانس اجتماعی همچنین با مراجعه حضوری به منازل کودکان کار و الزام والدین به ماندن کودکان در خانه و توزیع ۱۵۰ بسته بهداشتی خیرین برای مدیریت و مقابله با کرونا در بین اقشار ضعیف تلاش کرده است.

بیروم وند بیان کرد: در روزهای آتی نیز یک بسته کامل شامل کلیه لوازم بهداشتی وضدعفونی به کودکان کار و خانواده‌های آنها تحویل می‌شود.

وی از همکاری نماینده، فرماندار، مدیرکل بهزیستی و ریاست بهداشت و درمان‌اندیمشک برای کمک به مددجویان و طرح‌های مقابله با کرونا برای خانوارهای زیر پوشش این مجموعه قدردانی کرد.

بهزیستی‌اندیمشک بیش از چهار هزار خانوار زیر پوشش دارد.

کد خبر 495969 برچسب‌ها کودک کار كرونا در ايران استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کودک کار كرونا در ايران استان خوزستان کودکان کار کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص زنان سرپرست خانوار در صف انتظار حمایت نوشت:

«امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری...

بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها، امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.»

کد خبر 747164

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند