Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد حاتمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تعیین کلید واژه «جهش تولید» به عنوان شعار سال بیانگر توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئله اقتصاد و معیشت مردم و ضرورت ارتقای سطح زندگی مردم با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای ملی است.

وی افزود: پیام حکیمانه و امید بخش مقام معظم رهبری مشتمل بر محورها و نکاتی بسیار ارزشمند بود که شایسته است نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اندیشمندان و اساتید فرهیخته ضمن تبیین این پیام، برای تحقق شعار سال که معظم له اعلام فرمودند، با اندیشه ورزی و ارائه رویکردها، راهبردها و برنامه های عملیاتی، تلاش و مجاهدت مضاعفی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه از این نکته هم نباید غفلت کرد که هر حرکت بزرگ ملی و جریان ساز قطعاً نیازمند عقبه و زیربنای اقتصادی است، ادامه داد: مردم یک جامعه به خصوص جامعه خدا باور تا زمانیکه از نظر اعتقادی ارزش معنوی و مطلوبیت یک حرکت را از منظر دین و باور دینی نپذیرند، اراده تحقق آن را پیدا نخواهند کرد.

حجت الاسلام حاتمیان یادآور شد: بر این اساس، تحقق شعار سال نیازمند تبیین ابعاد ارزشی آن و نیز فرهنگ سازی برای ایجاد اراده ملی در این مسیر است.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فعال در حوزه فرهنگ دینی، چنین رسالت مهمی را برعهده دارد و محورهای عملیاتی در حوزه فرهنگی و تبلیغی را در دستور کار قرار می دهد که تبیین ابعاد ارزشی تولید و اقتدار اقتصادی با هدف پیشرفت، تشکیل امت مقتدر اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی و تشکیل هیئات مذهبی اندیشه ورز و با هدف، از جمله اقداماتی خواهد بود که در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برنامه ریزی مناسب برای سازماندهی و هم افزایی تشکل های مردم نهاد با هدف تجمیع ظرفیت ها و به کارگیری استعدادها و جهت دادن هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی و سایر مجموعه های مرتبط به سمت تلاش در عرصه تولید باتوجه به تجربه حضور فعال این تشکل ها در مبارزه مردمی با ویروس کرونا و همچنین تجمیع، هماهنگی و هم افزایی میان گروه های جهادی با هدف ایجاد حرکت پرشتاب و موثر در امر تولید از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان قرار می گیرد.

حجت الاسلام حاتمیان اظهار داشت: ایجاد فضای رقابتی در عرصه تولید بین فعالان این حوزه با شیوه های مختلف فرهنگی و تبلیغی برنامه ریزی برای شناسایی ظرفیت های مردمی و تشویق آنان برای حضور موثر در عرصه تولید با توجه به تجربه ارزشمند به میدان آمدن ظرفیت های مردمی در مبارزه با ویروس کرونا نیز از دیگر اقدامات در دستور کار این اداره کل در سال جاری خواهد بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تبلیغات اسلامی جامعه رهبر معظم انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تبلیغات اسلامی دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال

اعظم روانشاد امروز در ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه الیگودرز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی فرهنگ این شهرستان بیان کرد: هنر می‌تواند والاترین و پیچیده‌ترین مفاهیم عالی را به نسل‌ها و عصر‌ها منتقل کند و هنرمندان نقش مهمی در ارتقای هنر به وضعیت مطلوب دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: هنرمندان می‌توانند در تحقق شعار سال نقش راهبری داشته باشند.

وی افزود: تعامل بین هنرمندان و مسئولان اصلی‌ترین عامل در راستای ارتقای سطح فرهنگی و هنری کشور است.

روانشاد با بیان اینکه اصحاب فرهنگ، هنر رسانه و حلقه‌های میانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، می‌تواند در ترویج فرهنگ انقلاب و ارزش‌های اسلامی نقش موثری ایفا کند، گفت: امید است هنرمندان ما بتوانند با فعالیت‌های گسترده و تهیه آثار فاخر در بخش‌های مختلف هنری گام موثری در تحقق شعار سال بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به حضور هنرمندان سرشناس، جوانان و صاحب‌نام در الیگودرز گفت: با هم افزایی باید ظرفیت‌های موجود را ضریب داد و موثرتر واقع شد.

در ادامه این نشست صمیمانه تعدای از هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان به بیان دغدغه‎ها و مطالبات صنفی خود پرداختند و مسائل و مشکلات پیش روی خود را مطرح کردند.

سلسله برنامه‌های ضیافت افطار اصحاب فرهنگ هنر و رسانه لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد، جبهه فرهنگی انقلاب و حوزه هنری در استان اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال
  • طغیانی: تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور است
  • تحقق شعار سال نیازمند ارائه راهکارهایی برای مردمی‌سازی تولید
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • اصلاح انگاره‌های ذهنی و فرهنگی لازمه تحقق جهش تولید است
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • آمادگی اوقاف استان زنجان برای تحقق شعار سال در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید
  • آمادگی اوقاف زنجان برای تحقق شعار سال درحوزه سرمایه گذاری و تولید
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم