Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدهی‌های فدراسیون فوتبال باعث یک بحران بزرگ شده که معلوم نیست چگونه می‌توان از آن خارج شد. این فدراسیون در مرز ورشکستگی کامل قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که بحران ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات فوتبال شده است، فدراسیون فوتبال در وضعیت جالبی به سر نمی‌برد و به نوعی در آستانه ورشکستگی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فدراسیون تا پایان فروردین باید مبلغ قسط اول ویلموتس که از شرکت شستا قرض گرفته شده بود را پس دهد و علاوه بر آن حدود ۲۵ میلیارد تومان بدهی مالیاتی هم باید پرداخت شود.

از طرفی در شرایط فعلی احتمال شکست در پرونده شکایت مارک ویلموتس هم کم نیست که آن صورت باید مبلغ شش میلیون یورو هم به سرمربی بلژیکی پرداخت شود که فدراسیون را با یک بحران بزرگ مواجه خواهد کرد. فدراسیونی که هنوز اساسنامه‌اش هم مورد تایید نیست و مشخص نیست چه آینده‌ای خواهد داشت.

همه این‌ها در شرایطی اتفاق افتاده که لیگ هم تعطیل و درآمدی وجود ندارد و فدراسیون فوتبال حتی قادر به پرداخت حقوق کارکنانش هم نیست. همه این‌ها باعث شده فوتبال ایران در آستانه ورشکستگی قرار بگیرد.

خبرآنلاین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ویروس کرونا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، متن کامل سروده‌ای که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر شد.

مهدی فضائلی در صفحه توئیتر خود نوشت:

غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:
تو رااست معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می شود.

کد خبر 846561 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب حمله ایران به اسرائیل اینترنت - توییتر

دیگر خبرها

  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق | عکس
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • اوج بارندگی در این شهرها و استان ها در این هفته | روزهای پربارش در انتظار کشور
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک