Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@19:42:52 GMT

تمهیدات پلیس آذربایجان شرقی برای روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۱۸۸۷

تمهیدات پلیس آذربایجان شرقی برای روز طبیعت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی،  سرهنگ‌هاشم شعفی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات تلاشگران عرصه سلامت، بر قاطعیت پلیس استان آذربایجان‌شرقی در انجام وظایف و ماموریت‌های سازمانی در طرح کاهش زنجیره کرونا به ویژه در روز ۱۳ فروردین "روز طبیعت" تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: مهمترین اولویت پلیس استان در ماموریت نوروزی ۹۹ پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت بوده که با تلاش و جدیت زیاد و با اجرای صحیح طرح‌های انتظامی در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تشریح کرد: با توجه به شرایط و وضعیت جامعه امسال روز طبیعت تمامی تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های داخل شهرها و بیرون شهرها تعطیل بوده و با توجه به هشدارهای پزشکی و بهداشتی از ورود گردشگران جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ شعفی گفت: پلیس آذربایجان شرقی در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با قاطعیت عمل خواهد کرد.

وی در پایان با اعلام آمادگی کامل پلیس استان برای ماموریت روز ۱۳ فروردین، از شهروندان خواست تا هشدارها و توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با خانه ماندن خود و خانواده در روز طبیعت، سهمی مهم در قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشند.

کد خبر 495977 برچسب‌ها محیط زیست روز طبیعت كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محیط زیست روز طبیعت كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم