Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:06:56 GMT

تشکیل بیش از 350 پرونده گرانفروشی در تعزیرات

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۲۱۰۱

تشکیل بیش از 350 پرونده گرانفروشی در تعزیرات

معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: در جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی یک‌هزار و 980 تیم بازرسی در سراسر استان اقدامات لازم را جهت برخورد با گرانفروشان انجام دادند و تاکنون 350 پرونده تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

محمد امامی امین، معاون امور اقتصادی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره بازرسی از فروشگاه‌ها به دلیل جلوگیری از گرانفروشی اظهار داشت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده جهت شیوع ویروس کرونا، اقداماتی صورت گرفته است تا موجب افزایش قیمت محصولات و کالاها نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: در استان تهران اقلام ضروری تا شش ماه آینده ذخیره شده است و مشکلی برای تأمین مایحتاج مردم نداریم و تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همینطور میادین میوه و تره‌بار و حتی سوپرمارکت‌ها مملو از اجناس است. 

معاون امور اقتصادی استانداری تهران افزود: در جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی نیز در هفته نخست فروردین‌ماه یک‌هزار و 980 تیم بازرسی در سراسر استان اقدامات لازم را جهت برخورد با گرانفروشان انجام دادند و تاکنون حدود 350 پرونده تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است. 

امامی امین خاطرنشان کرد: بازرسی‌های تیم‌های تعزیرات در استان تهران ادامه دارد و در صورت برخورد با گرانفروشی‌های احتمالی آن را به مراجع ذیربط ارجاع خواهند داد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران افزایش قیمت بازرسی امین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده نگهداری و فروش ۲ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۶۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081144

دیگر خبرها

  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان