Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: کاهش ترافیک مسیرهای شرق استان تهران، افزایش ایمنی تردد، کاهش آلودگی و چندین مزیت دیگر در گرو تأمین اعتبار برای پایان دادن به کمربندی غربی دماوند است. تاریخ انتشار: 11:14 - 09 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۵۶۶ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درخصوص پیشرفت ۶۰ درصدی احداث کمربندی غربی دماوند اظهار کرد: طرح باند دوم محور فیروزکوه - رودهن دارای کمربندی غربی و شرقی است که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران احداث کمربندی غربی را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد و در حال حاضر پروژه به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی متوقف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اعتبار لازم برای پایان دادن به کمربندی غربی۷۰۰ میلیارد ریال است که اگر اعتبار تأمین شود تا پایان دولت تدبیر و امید و شاید زودتر این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: کل اعتبار مورد نیاز برای این پروژه یعنی احداث رینگ کامل (غربی و شرقی) ۳۰۰۰ میلیارد ریال است که مطالعات کمربندی شرقی نیز انجام شده و آماده انجام مناقصه جهت اجرایی شدن کامل این پروژه هستیم.

وی تأکید کرد: در صورت اجرایی شدن این طرح بار ترافیکی موجود که معضل ترافیک شرق استان تهران است، مرتفع خواهد شد و شاهد پس‌زدگی ترافیک عبوری در ایام پیک سفر‌ها در شهر‌های دماوند و رودهن نخواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان گفت: این پروژه مهم زیرساختی از پروژه‌های مهم توسعه‌ای برای پایتخت و بالاخص برای شهروندان شرق استان خواهد بود. بیشتر بخوانید: سیاست خانه دار کردن اقشار هدف در سال ۹۹ ادامه دارد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران کمربندی غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: در یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محورهای ارتباطی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و دو عملیات راه اصلی انجام و برای آجران آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جعفر صادقی پور افزود: در این مدت در مجموع سه هزار و ۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی، یکهزار و۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و یکهزار و  ۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور اظهارکرد: همچنین در این مدت تعداد 9 هزار و ۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال  تعمیر و نصب شده است.

وی اضافه کرد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راهها در سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی