Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و اینکه گفته شده آذری سلطان حق رشد ایران است و مراقب باشد دستگیر نشود، اظهار داشت: جواب هر آدم تازه به دوران رسیده‌ای را نباید بدهم، زیرا رزومه من مشخص است. من یک ذوب‌آهنی هستم و سهامدار این باشگاه هم به حساب می‌آیم. من نمی‌دانستم چنین سلطانی هم وجود دارد و این اسم را نشنیده بودم اما از ابتدا پیگیر موضوع حق رشد رضا شکاری بودم ولی اینکه چرا چنین لقبی را به من داده‌اند در جریان آن نبودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی افزود: تازه به دوران رسیده‌هایی که به دلیل یک لقب که خود هم از آن اطلاعی نداشتم چنین مباحثی را مطرح می‌کردند قدرت تخیل بالایی دارند اما آنها بدانند ابتدا سلاطین دروغ‌گویی دستگیر می‌شوند.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: کسانی باید دستیگر شوند که با باند و باندبازی پُست می‌گیرند و ابتدا از در دوستی وارد می‌شوند و بعد پا را از گلیم‌شان درازتر می‌کنند. این افراد به نظر من مقصر نیستند بلکه مُقصر کسانی هستند که چنین افرادی را جایگزین آدم‌های بزرگ می‌کنند. کسی که عُرضه ندارد با بازیکنی که دو سال قرارداد داشته و باشگاه برای او سرمایه‌گذاری کرده تا در مارکت بین‌المللی از فروش او سود ببرد، مجانی به باشگاه دیگری واگذار می‌کند، قطعا مدیر توانمندی است. جالب اینجا است که آقایان بعد از فسخ یکطرفه ۲۵۰ میلیون هم به این بازیکن پول پرداخت کردند. بهتر است چنین افرادی سکوت کنند تا متخصصان کارشان را انجام دهند. این بازیکن اکنون یک میلیون دلار ارزش دارد و قطعا همانطور که مرتضی تبریزی را یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان به استقلال دادیم، اکنون هم می‌توانستیم درآمد خوبی از این بازیکن به دست بیاوریم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال ایران پول دلار رشد مدیر عامل باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان

به گزارش خبرنگار مهر، داشتن مسکن هم‌اکنون جز محورهای اصلی زندگی هر فرد محسوب می‌شود؛ زیرا ارتباط مستقیم با افزایش سطح کیفیت و رفاه زندگی دارد؛ اما هم‌اکنون قیمت مسکن به حدی افزایش پیدا کرده است که جز دغدغه‌های اصلی به شمار می‌آید.

براساس این گزارش، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ رهن و اجاره «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره مسکن در «منطقه ۱۷» تهران را بررسی کنیم.

یک آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه در منطقه ۱۷ محله فلاح - سجاد (ع) تهران با پرداخت (۷۰۰ میلیون تومان) ودیعه و کرایه ماهیانه (صد میلیون ریال) قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۹۷) است.

بر اساس آمار قیمت‌ها، برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۶ ساخت در منطقه ۱۷ محله امام‌زاده حسن تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۷) عمر ساختمان قیمت اجاره (تومان) قیمت رهن (تومان)
آذری ۱۳۹۵ _ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فلاح - شاندیز ۱۳۹۹ _ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
امام‌زاده حسن ۱۳۹۷ _ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
باغ خزانه ۱۳۹۷ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بلورسازی ۱۳۹۶ ۲,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جلیلی ۱۴۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
زمزم ۱۳۹۲ ۸,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
زهتابی ۱۳۸۹ _ ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سجاد - فلاح ۱۳۹۷ _ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

به گزارش مهر، افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود؛ همچنین عده‌از کارشناسان حوزه مسکن اظهار می‌کنند با عرضه واحدهای نهضت ملی مسکن در بازار، قیمت مسکن نزولی خواهد شد؛ اما با گذشت بیش‌از نیمی از عمر دولت سیزدهم و عدم نتیجه سیاست‌های ساخت مسکن، سوال اینجاست با به توجه ماه‌های پایانی این دولت، وعده ساخت و تحویل ۴ میلیون واحد مسکونی چه زمانی محقق خواهد شد؟

کد خبر 6085806 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی