Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی الله شیرامه مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران از کمک ۵۵ میلیون تومانی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران به ستاد مبارزه با کرونا مستقر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد و گفت: این مشارکت با همکاری هیئت رزمندگان استان و خیرین پیشکسوت دفاع مقدس صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ستاد مبارزه با کرونا مستقر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با مشارکت هیئت رزمندگان استان و خیران پیشکسوت دفاع مقدس تاکنون مبلغ ۲۵ میلیون تومان نقدی و ۳۰ میلیون تومان برای دوخت ماسک، گان و تهیه موادضدعفونی کننده کمک کرد.

شیرامه با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها اقدامات خوبی در بحث مقابله با ویروس کرونا داشتند، دوخت روبالشتی، ملحفه و گان برای بیمارستان امام خمینی (ره) و ضدعفونی معابر توسط ماشین‌های پدافندی سپاه را از اقدامات پیشکسوتان بابلسر اعلام کرد.

او تهیه و توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی برای نیازمندان، تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته پکیج بهداشتی را از اقدامات پیشکسوتان رامسر اعلام کرد و تهیه و توزیع ۱۵۰ پکیج بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را از اقدامات شهرستان بهشهر برشمرد.

مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران در شهرستان سوادکوه ذبح گوسفند برای رفع بلا و توزیع آن در بین نیازمندان داشتند، راه اندازی دو کارگاه خیاطی تولید ماسک، گان و لباس بیمارستانی را توسط پیشکسوتان ساری با همت خواهران عترت از جمله اقدامات این شهرستان اعلام کرد.

او با بیان اینکه پیشکسوتان شهرستان نور با تهیه یک توپ پارچه اقدام به دوخت ۵۰ لباس گان و تحویل آن به بخش سی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان کردند، افزود: تولید روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک و اهدای ۲۵ سبد کالای معیشتی به خانواده کارگران روزمزد از جمله اقدامات در این شهرستان به شمار می‌آید.

او با بیان اینکه پیشکسوتان شهرستان میاندورود اقدام به تهیه و توزیع ۹۰ بسته حمایتی، ۱۰۰۰ عدد ماسک و ۳۰۰ جفت دستکش کردند، گفت: نصب ۳ استند و بیلبرد تبلیغاتی با موضوع پیشگیری از کرونا در ورودی سه بیمارستان امام خمینی (ع)، امام علی (ع) و امام رضا (ع) آمل، ارسال ۱۵۰۰ پیامک و تهیه و توزیع ۲۷۰ سبد کالای معیشتی در دو مرحله بین رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس توسط پیشکسوتان این شهرستان صورت گرفت.

شیرامه با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک با همکاری همسران پیشکسوتان سوادکوه و تولید ۲۰۰۰ ماسک و ۲۵۰ عدد گان افزود: تهیه و توزیع ۳۰۰ سبد کالای معیشتی و ذبح دو گوسفند و توزیع گوشت در بین نیازمندان از جمله اقدامات در این شهرستان به شمار می‌آید.

او تولید ماسک و لباس بهداشتی، همکاری و حضور ۵۴ پیشکسوت در بهداری سپاه و بیمارستان شهید بهشتی بابل، همکاری در برپایی بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تختخوابی بیماران کرونایی را از اقدامات پیشکسوتان دفاع مقدس بابل عنوان کرد.

مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه در شهرستان کلاردشت ۹۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع شد، گفت: پیشکسوتان این شهرستان اقدام به تهیه ۳۰۰ عدد دستکش یکبار مصرف کرده و در سمپاشی معابر روستا‌های بخش کلاردشت نیز همکاری کردند.

شیرامه توزیع ۱۰ هزار ماسک بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی شهر با ۱۰ دستگاه ماشین، توزیع ۱۰۰ بسته کالای معیشتی و همکاری ۲۵ پیشکسوت دفاع مقدس را از اقدامات شهرستان نکا برشمرد.

مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار مازندران افزود: پیشکسوتان شهر‌های فریدونکنار، قائمشهر، نوشهر، سوادکوه شمالی، چالوس، تنکابن، جویبار، محمودآباد، سیمرغ و گلوگاه نیز فعال بوده و گزارش و اقدامات صورت گرفته اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس دفاع مقدس دفاع مقدس مازندران اداره کل حفظ آثار و نشر پیشکسوتان دفاع مقدس پیشکسوت دفاع مقدس مسئول پیشکسوتان کالای معیشتی تهیه و توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است

علیرضا کاظمیان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر، جزو فعال‌ترین کشورها در حوزه مقابله با مواد مخدر و آسیب‌های آن بوده است و ستاد مبارزه با مواد مخدر براساس وظیفه ذاتی خود به عنوان کنشگری مثبت در اجلاس‌ها و نشست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی حضور داشته است.

وی ادامه داد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در مقابله با اعتیاد و مواد مخدر یکی از وزنه‌های اصلی در تعاملات منطقه‌ای و جهانی است و همین موضوع ایران را به محور و حلقه مرکزی ایستادگی در برابر قاچاق مواد مخدر تبدیل کرده است.

کاظمی افزود: ندای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را در سطح جهانی عرضه و مطالبات خود را نیز همواره مطرح کرده و خواهیم کرد. علاوه بر این، اقدامات بی رحمانه دنیا در مقابل جمهوری اسلامی ایران را نیز همیشه در تریبون‌های دنیا مطرح کرده‌ایم.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: نهادهای بین المللی همواره به جمهوری اسلامی فارغ از هر ملاحظه‌ و تفاوت میان مسائل اجتماعی و سیاسی، نگاهی سیاسی دارند و با تحریم‌های ظالمانه اجازه ندادند فعالیت‌های خود در حوزه مواد مخدر را بهتر انجام دهیم.

کارنامه موفق ایران در مقابله با مواد مخدر

کاظمی با تاکید بر نگاه سیاسی در نهادهای بین المللی در مقابل ایران، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران کارنامه موفقی در حوزه مقابله با مواد مخدر دارد و این کارنامه کاملا روشن است اما غرب و به خصوص نهادهای بین‌المللی که در اختیار غربی‌ها است، کاملا نگاهی سیاسی دارن؛ در حالی که ایران با کشف ۹۰ درصدی مواد مخدر کشورهای اروپایی، آسیایی و به طور کل غربی را امن نگاه می‌دارد.

جمهوری اسلامی ایران با هدیه بیش از ۱۲ هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر ثابت کرده است که تنها نگاه ملی به این مساله ندارد و انسانیت و تکلیف شرعی را مقدم بر هر نوع نگاهی می‌داندوی با اشاره به نفوذ نگاه سیاسی به نهادهای بین المللی حتی در حوزه سلامت، یادآور شد: در دوران کرونا شاهد بودیم که جان انسان‌ها برای این نهادها اهمیتی نداشت و با تکیه بر منافع و با دیدگاه خصمانه مردم ایران را از اقلام بهداشتی و سلامت محروم کرده بودند.

به گفته، قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر اما بی‌توجهی و نگاه بی‌تفاوت نهادهای بین الملل به موضوع مقابله با مواد مخدر هیچگاه موجب نشده است که جمهوری اسلامی ایران وظیفه شرعی، دینی، اخلاقی و انسانی خود را در برابر مردم ایران و جهان نادیده بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند