Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشایلنا، قاسم جان‌بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،در مراسم افتتاح آزمایشگاه سیار بسیج جامعه پزشکی که صبح روز 9 اسفند 1399 برگزار شد، گفت: از ارگان‌هایی که از ابتدای شروع کرونا در کنار ما و یاری‌گر ما بودند، نیروهای مسلح هستند. 

جانبابائی افزود: کشورهائی علیرغم وعده‌های خود، تجهیزات بهداشتی خریداری شده را به ایران تحویل ندادند و لازم به ذکر است که این کشورها همان ملت‌های مدعی حقوق بشر  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: در حال حاضر ۹۰ آزمایشگاه تشخیص کرونا در کشور ایجاد کرده‌ایم و ظرفیت بیش از ۱۰ هزار آزمایش در کشور را داریم. امروز نیز با همت سازمان بسیج و بسیج جامعه پزشکی، این آزمایشگاه سیار برای تشخیص کرونا رونمایی می‌شود کهامیدواریم با کمک تمامی ارگان‌ها‌ این بیماری را ریشه‌کن کنیم.

معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد: در حال حاضر در زمینه ماسک دیگر مشکلی نداریم و پرسنل به میزان کافی تجهیزات بهداشتی دارند. این در حالی است که بسیاری از کشورها هنوز با مشکل کمبود ماسک روبرو هستند.

وی ابراز داشت: یکی از کارهای مهمی که بسیج در کنار دیگر دستگاه‌ها انجام داد، حضور در بحث قرنطینه و ضدعفونی کردن معابر است. نیروهای مسلح، بسیج، بنیاد جانبازان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و غیره همگی در کنار هم در تلاش هستند تا این بیماری را ریشه‌کن کنند.

جان بابایی تصریح کرد: بسیاری از پتانسیل‌های کشور در این بیماری شناخته شده و این ظرفیت‌ها برای آینده کشور و بحران‌های آتی لازم است. در حال حاضر رویارویی ما با کرونا بسیار آسان‌تر از گذشته شده است.

وی تاکید کرد: قهرمان مهار کرونا مردم کشور هستند چراکه در حاضر با همکاری و حضور همه در حال افزایش شمار درمان شدگان هستیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حقوق بشر ویروس کرونا ویروس کووید19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی عوارض خروج از کشور/ ۵۲۰ هزار تومان برای هر نفر

بر اساس لایحه بودجه سال جاری، عوارض خروج از کشور برای هر نفر ۵۲۰ هزار تومان تعیین شد که ۱۲۰ هزار تومان نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، طبق جدول تعرفه‌های درآمدهای دولت، عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال جاری در سفر اول ۵۲۰ هزار تومان تعیین شده است. البته عوارض خروج از کشور برای سفر دوم به میزان ۵۰ درصد و سفرهای سوم و بیشتر به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت. گفتنی است عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال گذشته در سفر اول ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده بود. بر این اساس عوارض خروج از کشور برای هر نفر نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

همچنین پیش بینی شده درآمد دولت از محل عوارض خروج از مرزهای کشور ۴۳۶۲ میلیارد تومان باشد که نسبت به رقم ۳۴۳۱ میلیارد تومانی در لایحه بودجه سال قبل ۲۷.۱ درصد افزایش داشته است.

همچنین عوارض خروج زائرین حج تمتع، عمره برای هر نفر ۱۷۲ هزار تومان تعیین شده که نسبت به رقم ۱۳۲ هزار تومان در سال گذشته ۴۰ هزار تومان، معادل ۳۰.۳ درصد، بیشتر شده است.

عوارض خروج هوایی برای زائرین عتبات عالیات ۴۵ هزار تومان و عوارض خروج زمینی و دریایی نیز برای این مسافران ۱۵ هزار تومان تعیین شدهکه نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد سدهای کشور پر است
  • تلاش برای تسهیل تامین داروهای بیماران خاص/ دپو ۳ ماهه سرم در کشور
  • تسهیل در تامین داروی بیماران خاص / دپوی سه ماهه سرُم
  • عملیات پرافتخار «وعده صادق» نمونه تام رویارویی فاتحانه پیشانی جبهه اسلام با جبهه کفر است
  • افزایش عوارض خروج از کشور/ ۵۲۰ هزار تومان برای هر نفر در سفر اول، افزایش ۱۰۰ درصدی برای سفر سوم به بعد!
  • افزایش ۳۰ درصدی عوارض خروج از کشور
  • افزایش ۳۰ درصدی عوارض خروج از کشور/ ۵۲۰ هزار تومان برای هر نفر
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳