Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-20@00:44:24 GMT

واژگونی سمند در اتوبان چمران / راننده زنده است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۲۵۴۶

واژگونی سمند در اتوبان چمران / راننده زنده است

تین نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب از برخورد سواری سمند با گاردریل های کناری اتوبان چمران  با یک  مصدوم خبر داد. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سرهنگ محمد رازقی در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۰۰ عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی سمند در محور جنوب به شمال اتوبان شهید چمران بالاتر از نیایش روبروی آتی ساز، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری سمند به علت سرعت زیاد با گاردریل های کناری اتوبان برخورد کرده و پس از یک بار چرخیدن به دور خود متوقف شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه راننده و سرنشین این خودرو مصدوم می‌گردند که با حضور به موقع عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می‌گردند.

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرده است.

رازقی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عباس علیزاده مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان آران وبیدگل گفت:در پی واژگونی یکدستگاه خودروی سواری آفرود در منطقه کویر مرنجاب، پس از اعلام به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ شهرستان (پایگاه نوش آباد)، و با هماهنگی به عمل آمده، بالگرد هوایی قم برای انتقال مصدومان به منطقه اعزام شد و مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند.

در یک ماه گذشته حوادث رانندگی در کویر مرنجاب و سیازگه، ۲ کشته و بیش از ۱۰ مصدوم برجا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب با ۳ مصدوم
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند