Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک روز پاسدار گفت: پاسداری از انقلاب و حرکت و ظرفیت‌سازی برای این نقش آفرینی‌های سترگ باشکوه‌تر و مقتدرتر از گذشته تداوم خواهد یافت و سپاه همچنان با قیام و جهاد پیوسته، در صف مقدم جبهه انقلاب خواهد درخشید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین  عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی بمناسبت سوم شعبان المعظم میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سوم شعبان المعظم، فرخنده میلاد نورانی سید جوانان بهشتی، سالار آزادگان جهان و بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که با تدبیر و آینده نگری معجزگون  حضرت امام خمینی(ره)   "روز پاسدار" نام گرفته است  را به ملت حسینی ایران به ویژه پاسداران شجاع و مخلص انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی صادقی افزود: در این هنگامه شورانگیز و روح افزا که عالم هستی از نورانیت فوق عرشی مولود این روز شریف بر خود می‌بالد، خدای بزرگ را شاکریم که ما را  متنعم به نعمت پاسداری از انقلابی کرده است که با درس آموزی و الهام از فرهنگ حسینی و روحیه عاشورایی، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) گردید و با استقرار نظام ولایی، غدیر را عینیت بخشید و به فضل الهی می رود تا با تحقق تمدن نوین اسلامی زمینه ساز  نهضت ظهور و درک ولایت عظمی شود.

وی تاکید کرد: بی شک در این صراط مقدس، الگوی پاسداران انقلاب مولود سوم شعبان، حسین بن علی (ع) و ۷۲ یار صدیق و فداکارش است که برای پاسداری غیرمحافظه‌کارانه و پیش‌برنده نهضت محمدی و مکتب علوی، تمامی هستی خود را با اخلاص و قربت الی الله تقدیم حیات اسلام عزیز کردند.

نماینده ولی فقیه در این پیام تاکید کرد: پاسداران سنگر نشین انقلاب در فصل نوین از رسالت تاریخی خود با تأسی به بیانیه گام دوم انقلاب و اندیشیدن به جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی الگو، با پیشران عقل، حکمت، هدایت و معنویت، خودسازی و ساخت سپاه و تولید قدرت معنوی به مثابه گوهر اصلی، اراده کرده‌اند با اقتدا به سردار بی سر و علمدار بی دست کربلای حسینی، به پیشرفت صدها برابری  این نهاد انقلابی، مردمی و ولایت‌مدار بپردازند و سه گانه خودسازی، نهاد سازی و جامعه پردازی را سرلوحه نقش‌های خود در پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب قرار دهند.

حاجی صادقی افزود: به حول و قوه الهی و در پرتو منویات و رهنمودهای حکیمانه و نورانی مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) پاسداری از انقلاب و حرکت و ظرفیت‌سازی برای این نقش آفرینی‌های سترگ باشکوه‌تر و مقتدرتر از گذشته تداوم خواهد یافت و سپاه همچنان با قیام و جهاد پیوسته، در صف مقدم جبهه انقلاب خواهد درخشید و دعای خیر امام امت و مردم مومن و خداجوی؛ استقامت فکری و بینشی "لَم یَرتابُو" و استقامت عملی "و جاهدوا باموالهم و بانفسهم" پاسداران فدایی مکتب و خادم ملت را یاری می‌بخشد.

روز پاسدار، در جمهوری اسلامی ایران، سوّم شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع)، به عنوان روز پاسدار، نام‌گذاری شده است. پاسداران انقلاب اسلامی در ایران با تأسّی به شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین(ع)، در راه حفظ آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، صحنه ‌هایی فراموش نشدنی و حماسه‌ هایی با شکوه آفریدند و خود، سرمشق جوانانِ مؤمن و آزادی‌خواه جهان شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه روز پاسدار پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران

آفتاب‌‌نیوز :

این وزارتخانه، با تکرار برخی مواضع بی‌اساس مدعی شده است که این تحریمها گام دیگری در کارزار هماهنگ برای برهم زدن امور مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت آن از گروه‌های نیابتی از جمله انصارالله است.

این افراد، نهادها و نفتکش‌ها در کشورهای لیبریا، هند، ویتنام، لبنان و کویت مستقر یا ثبت شده‌اند.

وزارت خزانه‌‌داری آمریکا همچنین مدعی شده است که تحریم‌های جدید، ششمین دور تحریم‌ها از دسامبر ۲۰۲۳علیه «شبکه تسهیل‌کننده مالی حوثی‌ها» به نام «سعد الجمال» محسوب می‌شود. 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی