Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه اماراتی مدعی شده احتمالا ادامه مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، به میزبانی ۲ کشور برگزار خواهد شد.

قدس آنلاین: شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان از جمله قاره آسیا باعث متوقف شدن مسابقات مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شد.

بعد از این اتفاق نظریات گوناگونی از سوی رسانه‌های مختلف درباره برگزاری ادامه مسابقات مطرح شد و همچنان نیز این قضیه به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درتازه‌ترین اظهار نظر، رسانه اماراتی «الاتحاد»  خبر داد که پیشنهادی به اعضای حاضر در کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌ اف‌ سی)  ارائه شده مبنی بر اینکه ادامه رقابت‌های مرحله گروهی در منطقه غرب به میزبانی ۲ کشور و به صورت متمرکز برگزار شود.

جزئیات این طرح به این صورت است که بازی‌های ۲ گروه اول در یک کشور و دیدارهای گروه‌های سه و چهار نیز در کشور دیگری برگزار شود و تکلیف تیم‌های صعود کننده به یک‌هشتم نهایی مشخص شود.

هنوز در این باره تصمیم‌گیری صورت نگرفته، اما بعید است کشورهایی چون ایران با این طرح موافقت کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی بعد از حذف: بازیکنانم را هوایی کردند

به گزارش "ورزش سه" طبیعت اسلامشهر در سومین بازی پلی‌آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال ایران در جدالی یک طرفه مقابل شهرداری ارومیه شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی مسابقات باز ماند.

ابراهیم وادی سرمربی طبیعت بعد از پایان بازی امروز ادعایی جنجالی را مطرح کرد و گفت: "به تیم یک دل و منسجم ارومیه تبریک می‌گویم. حقشان بود که صعود کنند و ما حقمان نبود که در جمع چهار تیم باشیم. شاید شانسی به این مرحله رسیدیم. امروز اصلا بازی نکردیم و در مسابقه اولمان هم بازی خوبی نداشتیم. امان از جام رمضان قطر که بازیکنان را دو هوا می‌کند و برای این موضوع خیلی متاسفم و باید باشگاه‌ها از این پس این موضوع را لحاظ کنند."

ویدئو: 327894

او در ادامه گفت: "بازیکنان هوایی می‌شوند و پلی‌آف قشنگی نمی‌شود. به باشگاه طبیعت خسته نباشید می‌گویم که همه جوره ما را حمایت کرد و از هیچ چیز کم نگذاشت. خیلی هوای ما را داشتند و زور ما تا همین جا بود. در دور اول بازیکنان را منسجم نگاه داشتیم اما بازیکنان خیلی صاحب نامی نبودند و گاهی این اتفاق رخ می‌دهد که در یک مسابقه که 12 بر 4 جلو هستید وقتی نتیجه را واگذار می‌کنید دیگر الله اعلم. امیدوارم این مسائل حل شود و باز هم به تیم خوب ارومیه تبریک می‌گویم. حقشان بود که به جمع چهار تیم صعود کنند و حق ما صعود نبود."

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی بعد از حذف: بازیکنانم را هوایی کردند
  • اعلام رقبای تیم بسکتبال ایران در مسابقات کاپ آسیا
  • تداوم درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • ادعای رسانه عبری: مهمترین مانع بر سر توافق مبادله اسرا برداشته شد
  • ایمان محمدی مسافر مسابقات کشتی قهرمانی آسیا شد
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه‌ای‌های اسنوکر
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای های اسنوکر جهان
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان