Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی رئیس کمیته امداد چالوس بابیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد گامی موثر در راستای توانمند سازی مددجویان به شمار می‌رود، گفت: ۹۷۰ نفر از مددجویان پارسال در برنامه مختلف فرهنگی شرکت کردند.

او افزود: این برنامه‌ها با سرفصل‌هایی نظیر افزایش مهارت‌های زندگی، بهداشت فردی، اخلاق و سبک زندگی اسلامی، ازدواج موفق، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کانون‌های فرهنگی و اردو‌های زیارتی و تربیتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمی به برگزاری دوره‌های  آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌شناسی اجتماعی، تصحیح قرائت نماز، بهداشت روانی اشاره کرد و گفت: ۳۸۴ مددجو از برنامه‌های آموزش‌های خانواده بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد چالوس با اشاره به برگزاری اردو‌ها برای مددجویان افزود: تقویت سطح معنوی، افزایش روحیه نشاط و خود باوری در بین مددجویان و ارتقای سبک زندگی خانواده‌ها  از اهداف بر گزاری اردو‌ها بوده که  ۴۹۱ مددجو به اردو‌های زیارتی، آموزشی و تربیتی اعزام شدند.

او ایجاد روحیه نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان را یکی از اهداف کمیته امداد در جهت توانمندسازی فرهنگی مددجویان عنوان کرد و گفت:  ۹۵ نفر از برنامه‌ها و خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی کانون‌ها بهره‌مند شدند.

قمی افزود: در چالوس ۲ هزار و ۴۹۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد آسیب های اجتماعی اعتیاد کمیته امداد برنامه ها اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی در کمک به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد استان گفت: خیران آذربایجان شرقی از ابتدای سال، ۷۸۰ میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان، ایتام، محسنین و زکات مشارکت کرده اند.

ملامهدی در آیین تجلیل از خیران مراغه افزود: مشارکت خیران استان در مقایسه با سال قبل بیش از ۲۳ درصد افزایش یافته است و در رتبه نخست کشوری قرار دارند.

وی اضافه کرد: درکنار مشارکت‌های مردمی نیز از ابتدای سال، ۸۵۰ میلیاد تومان مستمری برای ۸۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان پرداخت شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی، برای اشتغالزایی ۱۴ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش، یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت: در قرآن و احادیث معصومین برای حمایت از ایتام تاکید‌های فراوان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی افزود: حمایت از نیازمندان و ایتام برای متمکنین، یک وظیفه الهی و سفارش شده از سوی معصومین است.

وی در ادامه گفت: حمایت از ایتام و نیازمندان؛، ذخیره برای آخرت است.

در پایان این مراسم از ۳۰۰ نفر خیر شهرستان برای کمک و حمایت از مدد جویان، تجلیل و قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • مردم رفسنجان در سال ۱۴۰۲ چقدر صدقه دادند؟
  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • بهره‌مندی ۴۶۷ زندانی‌ کردستانی از ارفاقات قانونی
  • توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد دهدشت
  • ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی در کمک به مددجویان کمیته امداد
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند
  • اهدای سه هزار جهیزیه کمیته امداد کرمان به مددجویان