Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، فرمانده انتظامی سبزوار گفت: ۲۱ اسفندماه سال گذشته، ۳ مرد جوان به خانه مردی طلافروش در یکی از مناطق تهران‌مراجعه و طبق نقشه از قبل طراحی‌شده، او را به داخل خودروی خودکشانده و به قتل می رسانند.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: عاملان این جنایت، جسد مرد طلافروش را در محلی دفن کرده و با برداشتن کلیدهای مغازه اش، به طلا فروشی مراجعه و مقداری طلا به سرقت می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اعلام قتل و سرقت طلا از طلافروشی، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی تهران وارد عمل شده و پس از تحقیقات علمی و بررسی سرنخ‌های موجود، یکی از عاملان جنایت را  شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی سبزوار اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه، با معرفی دو همدست خود، به ارتکاب قتل و سرقت طلا اعتراف می‌کند.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران پس از ردزنی‌های گسترده، ردپای دو متهم فراری این پرونده را در حوالی سبزوار یافتند و با نیابت قضایی به این شهرستان عزیمت کردند.

وی یادآور شد: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در عملیاتی هماهنگ با پلیس آگاهی سبزوار، دو متهم را که یکی جوانی ۲۵ ساله اهل سبزوار و دیگری جوانی ۲۳ ساله تبعه خارجی بود، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۵ قطعه انواع سکه طلا و یک کوله پشتی حاوی مقادیر زیادی طلا و جواهرات، به وزن تقریبی ۳ کیلو و ۳۸۰گرم، کشف شد که تحقیقات از این دو متهم و همدست آنان در تهران، ادامه دارد.

کد خبر 495998 برچسب‌ها سارق تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سارق تهران استان تهران پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه صمیمی ۲ پسر جوان رنگ خون گرفت!

پسر جوانی که دوست صمیمی‌اش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل مرد میانسالی به شعبه نهم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس عظیم سهرابی قرار گرفت، گفت: از پسر جوانم خبری ندارم و تلفن همراهش نیز خاموش است؛ نگرانم بلایی سرش آمده باشد، لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس‌ آگاهی وارد عمل شدند و در نخستین گام از بهزیستی، بیمارستان‌های تهران و پزشکی قانونی استعلام گرفتند اما اثری از پسر گمشده پیدا نکردند.

تیم جنایی در گام بعدی به سراغ تحقیقات محلی رفتند و متوجه شدند که پسر گمشده اکثر اوقات در خانه یکی از دوستان صمیمی‌اش به نام بیژن زندگی می‌کرده اما ناگهان ناپدید شده و بیژن نیز حضور کمرنگی در محل داشته است که همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت!

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات، اهالی محله را هدف تحقیق قرار دادند و متوجه شدند که این اواخر پسر گمشده و بیژن با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند و آخرین‌بار این 2 نفر را سوار بر یک موتورسیکلت دیدند که قصد داشتند به هشتگرد بروند.

قتل مرد با 37 ضربه چاقو به‌خاطر یک‌میلیارد در قلهک

بدین ترتیب بیژن با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد؛ او در بازجویی‌های اولیه صراحتا به قتل اعتراف پسر گمشده اعتراف کرد و ماجرا اینطور توضیح داد: با پسرگمشده خیلی دوست بودم اما این اواخر پشت سرم در محله بدگویی کرده بود و قصد داشت تا با اعضای خانواده‌ام ارتباط برقرار کند که عصبانی شدم.

او در ادامه گفت: ماجرا را با او درمیان گذاشتم و با یکدیگر قرار گذاشتیم تا برای حل این مشکلات به هشتگرد برویم؛ وقتی به آنجا رسیدم با هم درگیر شدیم که پسر گمشده چاقو کشید و من در دفاع از خودم او را هل دادم که به پایین دره پرتاب شد؛ پس از این حادثه ترسیدم و با موتورسیکلت به خانه بازگشتم؛ پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

پس از پس از اعترافات متهم و رمزگشایی از سرنوشت مرگبار پسر گمشده، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا به همراه متهم راهی دره مورد نظر در هشتگرد شوند و جسد را پیدا کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • رابطه صمیمی ۲ پسر جوان رنگ خون گرفت!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!