Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی حیدری در جلسه فوری کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی بسیج ملی مبارزه با کرونا در تالار معصومیه فرمانداری گفت: اکنون در بحرانی ناخواسته قرار داریم که باید برای خروج از آن از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته بر مسایل مرتبط به درمان بیماری در قم مسلط شده‌ایم، افزود: در این فرصت به خوبی توانستیم نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری نمازهای جماعت در مساجد امری غیر شرعی و غیر قانونی است، چرا که جان مسلمانان را به خطر می‌اندازد

فرماندار قم با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور در خصوص فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: در این راستا باید به مسئولیت پذیری در خصوص انتظام بخشی به صنوف و مغازه‌ها عمل کرد.

حیدری با ابراز نگرانی برای مسایل مرتبط به سیزدهم فروردین گفت: باید اقدامات موثر در روزهای اخیر صورت پذیرد تا از تجمع مردم در آن روز جلوگیری شود، در غیر این صورت شاهد پر شدن بیمارستان‌ها خواهیم بود.

فرماندار قم گفت: برگزاری نمازهای جماعت در مساجد امری غیر شرعی و غیر قانونی است، چرا که جان مسلمانان را به خطر می‌اندازد.

حیدری در خصوص ادامه فعالیت‌های دو مرکز خرید در قم نیز گفت: متاسفانه این دو مرکز خرید مانند گذشته بدون رعایت نکات بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و امروزه محل انتقال ویروس کرونا هستند و باید در این جلسه تصمیم جدی درباره شان اتخاذ شود.

وی در خصوص حراج غیر قانونی مراکز عرضه پروتئین نیز گفت: متاسفانه این مراکز با تخفیف بسیار اندک سببب تجمع مردم می شوند که بیماری را به همراه دارد و باید از این حراج های غیر قانونی نیز جلوگیری شود.

دو مرکز خرید در قم مانند گذشته بدون رعایت نکات بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و امروزه محل انتقال ویروس کرونا هستند و باید در این جلسه تصمیم جدی درباره شان اتخاذ شود

در ادامه جلسه نیز مقرر گشت ظرف 24ساعت آینده طبق لیست اعلام شده از طرف وزارت کشور تمام اصناف غیر ضرور بسته و در صورت عدم تمکین از این قانون پلمب شوند.

انتهای پیام/

20 / 20 مرتضی حیدری فرماندار قم کرونا کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی بسیج ملی مبارزه با کرونا هشدار جدی فرماندار قم مراکز خرید بی‌تفاوت به کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرتضی حیدری فرماندار قم کرونا فرماندار قم غیر قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر بدون اشاره به جزئیات بیشتری در خصوص مذاکرات آتش‌بس غزه اعلام کرد: «مذاکرات در مرحله حساسی است و ما تا جایی که ممکن است در تلاش هستیم تا موانع را برطرف کنیم». 

به گزارش گاردین، قطر بار‌ها در مورد چشم انداز توافق ابراز امیدواری کرده است. این در حالی است که مذاکرات برای آزادی گروگان‌ها از نوامبر سال گذشته تاکنون ادامه داشته است.

عزت الرشق یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس روز دوشنبه در خصوص مواضع رژیم صهیونیستی در مذاکرات گفت که این رژیم به دنبال «توافق موقتی برای آزادی زندانیان خود است تا پس از آن جنگ و نابودی را از سر بگیرد».

 وی در ادامه تاکید کرد که حماس به مواضع خود در خصوص خروج کامل ارتش اشغالگر و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود پایبند است.

شبکه ان بی سی نیوز پیش از این مدعی شده بود مذاکرات آتش‌بس غزه تقریبا متوقف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • حضور مستمر ناظران در مراکز خرید محصولات زراعی + فیلم
  • تفاوت ورق‌های st۳۷ و st۵۲
  • حضور مستمر ناظران در مراکز خرید محصولات زراعی
  • تایتل: تفاوت ورق‌های st۳۷ و st۵۲