Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:06:47 GMT

دزدان سیم برق در دشتستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۰۰۸

دزدان سیم برق در دشتستان دستگیر شدند

سرهنگ فرهاد آراوند روز شنبه در این  ارتباط افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان دشتستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی بخش "سعدآباد" به موازات گشت زنی‌های هدفمند در این حوزه استحفاظی و با تحقیقات میدانی ۲ سارق که در این بخش و دیگر روستاهای شهرستان دشتستان اقدام به سرقت می کردند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آراوند ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

وی گفت: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

برچسب‌ها بوشهر سرقت دشتستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سرقت دشتستان انتظامی بوشهر سرقت دشتستان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد که تعداد ۴ دستگاه خودرو با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو، تعداد ۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارک‌های مختلف، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی‌های خارجی شانی و ۵۰۰ بسته انواع کاپوچینو (گوددی) که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را ۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 6088057

دیگر خبرها

  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد