Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@10:50:55 GMT

نوشته‌ای که صبا کمالی را به عذرخواهی واداشت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۰۳۱

نوشته‌ای که صبا کمالی را به عذرخواهی واداشت

پس از آنکه استفاده از تعابیری عجیب از سوی صبا کمالی در حساب اینستاگرامی‌ها، منجر به واکنش‌هایی شد، این بازیگر از کرده خود ابزار پشیمانی کرد.

به گزارش «تابناک»؛ صبا کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون که با انتشار یک پست اینستاگرامی انتقادات فراوانی را برانگیخته بود، در صفحه خود از این اقدام عذرخواهی کرده و آن را به مدیر صفحه نسبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی در استوری اینستاگرام خود حدیث دفع بلا با صدقه دادن را به سخره گرفته و آن را به امام صادق (ع) نسبت داده بود. او در پایین مطلب منتشر شده نوشته بود: «شوخی». با این وجود خشم کاربران مذهبی از این مطلب موجب شد تا او از آن اعلام برائت و پشیمانی کند.

پیش از این نیز صبا کمالی عکسی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود که به باور برخی ناظرین توهین به امام حسین (ع) تلقی شد و همین مسئله باعث شد او به سرعت حرفش را پس بگیرد و پس از مدتی ویدیو عذرخواهی خودش را منتشر و از مردم به خاطر صحبت‌هایش معذرت خواهی کرد.

اظهارات تازه صبا کمالی نیز واکنش‌هایی را در پی داشته و از آن جمله محمدرضا عرب‌سرخی، دبیر ستاد بزرگداشت شهیدان عرب سرخی و طباطبائی‌نژاد، با اعلام شکایت از صبا کمالی به خاطر مطلب مزبور، توضیح داد: «صددرصد سلبریتی ما صدقه سر اهل بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایی رسیده‌اند که نود درصد آن‌ها محلی از اراب [اعراب]ندارند و متأسفانه مانند این بازیگر به بهانه ویروس کرونا به مقدسات ملت شهید پرور توهین می‌کنند که قطعأ به صورت کیفری پیگیری خواهد شد.»

وی ادامه داد: «در ضمن به وزیر ارشاد هشدار می‌دهم در صورت عدم ورود به این موضوع از ایشان هم شکایت خواهیم کرد. خط قرمز ملت ایران اهل بیت (ع) است.»

صبا کمالی متولد ۲۵ آبان ۱۳۵۵ در ساری، بازیگر است و فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش ازدانشکده سینما و تئاتر در سال ۱۳۷۸ می‌باشد از تئاتر شروع کرد و به سینما و شهرت با تلویزیون رسید.

کمالی قبل از پایان تحصیلات هنری در دانشگاه از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد. او در سال ۷۸ با مجموعه کیف انگلیسی وارد تلویزیون شد و همان سال با فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش حضور در سینما را تجربه کرد

در سال ۱۳۷۹ در سریال پرطرفدار پس از باران در نقش مرضیه شناخته شد، سپس حضور در سریال رستگاران و آینه‌های نشکن در سال ۸۷ با موضوع انرژی هستی او را به شهرت رسانید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 پزشکان بدون مرز جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی صبا کمالی توهین اینستاگرام استوری کروناویروس نوروز 99 پزشکان بدون مرز جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی صبا کمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر از بستری شدن پدرش داده بود، درباره وضعیت این هنرمند گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.

سعید راد بازیگر باسابقه سینمای ایران در بیش از پنج دهه نقش آفرینی، در فیلم‌های شاخصی حضور داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است.

کد خبر 841015 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازیگر پیشکسوت در بیمارستان
  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • تصاویـر پربازدید از ژست بازیگر زن زیبای سینما در بیستون کرمانشاه
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست/ عوارض شکستگی استخوان لگن
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی