Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:41:35 GMT

پرونده تخلف ۵۰ واحد صنفی عباس آباد در تعزیرات حکومتی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۰۶۲

پرونده تخلف ۵۰ واحد صنفی عباس آباد در تعزیرات حکومتی

صادقعلی قنبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :  پرونده تخلف این واحدهای صنفی بیشتر در زمینه گرانفروشی ، احتکار  ، عدم درج قیمت و ارائه فاکتور پرونده سازی بوده است.

وی گفت :‌ نیروهای بازرسی این نهاد به همراه دیگر مسئولان شهرستان به منظور کنترل بازار بازرسی های سرزده در بازار انجام داده اند که صاحبان برخی از واحدهای صنفی اقدام به افزایش حدود ۲۰ درصدی برخی از قیمت های مصوب و احتکار کالاها نظیر محلول های ضدعفونی کرده بودند بنابراین ضمن برخورد با این افراد خاطی برای آنها پرونده تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری توضیح داد : به عنوان نمونه در بازدید از یک داروخانه  مقدار ۸۰۰ لیتر محول ضد عفونی کننده در این شرائط حساس و بحرانی شیوع ویروس کرونا کشف شد که بدون فوت وقت بنا به دستور مقام دستگاه قضائی شهرستان  این واحد صنفی پلمب شد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان عباس آباد گفت :  نکته دیگر آنکه برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار شد تا پانزدهم فروردین ماه امسال بیشتر واحدهای صنفی به جز تعدادی از جمله قصابی ها ، جایگاه های سوخت ، خواربار فروشی ها و لبنیاتی ها تعطیل شوند که متاسفانه برخی از صاحبان واحدهای صنفی به علت چشم پوشی به این مصوبات فعالیت داشتند که براساس آخرین آمار ، حدود ۲۵ واحد صنفی به جرم این تخلف پملپ شدند.  

قنبری ، قلیانسراها ، مراکز اقامتی و پذیرایی ، هتل ها و متل ها را جزو این دسته از واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان معرفی کرد.

وی با بیان آنکه روزانه به شکل محسوس و نامحسوس کارشناسان این نهاد بر قیمت های بازار شهرستان نظارت می کنند، از مردم منطقه خواست در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی ، عدم صدور فاکتور ، کم فروشی و نداشتن درج قیمت مراتب را به شماره ۱۲۴ ستاد خبری تنظیم بازار و یا شماره تلفن ۵۴۶۲۳۹۶۷ اتاق اصناف شهرستان اطلاع دهند.

اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان عباس آباد بیش از چهار هزار واحد صنفی را زیر پوشش دارد.

این شهرستان با جمعیتی دست کم ۵۰ هزار نفر ، دارای سه شهر و ۴۹ روستا در غرب مازندران قرار دارد.    

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان تعزیرات جرم شماره تلفن فوت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واحدهای صنفی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد