Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست خبری خود که در سالروز میلاد امام حسین (ع) و همزمان با روز پاسدار در محل مهمانسرای ثارالله برگزار شد، گفت: کار اصلی رسانه‌ها جهت دهی به اهداف نظام است.

او افزود: امروزه جنگ در دنیا، جنگ رسانه و سایبری است و به دلیل قابلیت‌های ایران اسلامی و موفقیت‌های ما، دشمن درصدد تصرف قلوب، ایمان، تصورات و شجاعت ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار معروفی تصریح کرد: در شرایط فعلی، کار رسانه‌ها یک جهاد است برابر دشمنیست که هدفش از بین بردن ارزش‌های اسلامی است.

او بیان داشت: "شهید حاج قاسم سلیمانی" نمونه شهدایی است که در سه دهه جبهه و دفاع مقدس، امنیت و گام دوم انقلاب ازخود گذشت و با ایثارش همه اهداف انقلاب را به ثمر نشاند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به اهداف تشکیل سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه تشکلی از مردم، برای مردم و در کنار مردم است و سنگر مستحکم انقلاب محسوب می شود.

سردار معروفی افزود: اینکه عده‌ای وانمود می کنند، سپاه تنها نظامیست، اشتباه است و چرا که سپاه انقلابی و با مردم است و آن که باقی می ماند، ولایت است و سپاه در حال بستر سازی برای حکومت مهدی (عج) است.

 

او خط قرمز سپاه را فتنه، معاندان و سودجویان عنوان و تصریح کرد: سپاه نهادی انقلابی و انعطاف پذیر است و در تمامی عرصه‌های امنیتی در مرز‌ها نیز تاثیر بسزایی دارد.

سردار معروفی بیان داشت: سپاهیان در راستای انجام وظایف آتش به اختیارند و برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیرد و جان مردم و سلامتشان برای ما خط قرمز است.

 

او گفت: اکنون سپاهیان کرمان در حال انجام دو ماموریت ویژه در بحث پیشگیری از کرونا و خدمات دهی به مردم سیل زده هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اکنون در کل استان ۱۵۰ کارگاه دوخت ماسک در حال فعالیت است که روزانه بیش از ۴۰هزار ماسک تولید می‌شود.

 

سردار معروفی تصریح کرد: آگاه سازی مردم، پیشگیری و سلامتشان در اولویت سپاه است.

او گفت: از قرنطینه باید به عنوان یک فرصت استفاده کرد چرا که بهترین زمان برای خانواده‌ها در زمینه تربیت و تذهیب است.

سردار معروفی افزود: یکی دیگر از اهداف اصلی سپاه، بحث ضدعفونی سراسر استان است که با همکاری مردم در حال انجام است چرا که بهترین ابزار برای مدیریت بحران تنها خود مردمند.

 

او تصریح کرد: در حوزه طرح ملی مقابله با کرونا، جزو استان‌های موفق هستیم چرا که همه نهادها در کنار همکاری مردم به صورت جهادی پای کار آمدند.

سردار معروفی بیان داشت: کنترل ورودی‌ها و سخت گیری ورودی و خروجی‌های شهر‌ها عین رحم و مروت است و باید بدانیم این سخت گیری به نفع سلامت خود مردم است.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در زمینه تامین الکل مورد نیاز، اکنون در استان روزانه ۲هزار لیترالکل تولید می‌شود.

سردار معروفی از راه اندازی قرارگاه زیستی در سپاه ثارلله خبر داد و افزود: این قرارگاه با حضور بسیجیان در حال فعالیت است و پادگان‌ها و سوله‌های مورد نیاز تجهیز شده و تمامی امکانات برای نیاز احتمالی آماده هستند.

 

او تصریح کرد: با همه تلاش‌ها و اقدامات خوب انجام شده، از مردم خواهش داریم و تعظیم می‌کنیم در برابر مردم که از منزل حتی المقدور بیرون نیایند به ویژه در روز‌های ۱۲و ۱۳ که بایستی توجه ویژه شود.

سردار معروفی بیان داشت: در بحث سیل جنوب و شرق کرمان، ۵ قرارگاه تشکیل شد و یک قرارگاه مرکزی زیستی نیز راه اندازی شد و همزمان نیروی زمینی، دریایی و قدس برای هرگونه بحران آماده شدند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه ثارالله در مناطق سیل زده بسیار خوب عمل کرده که با اولویت‌های انجام شده، اکنون شرایط مطلوب است.

سردار معروفی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در شهرستان سیل زده رودبار جنوب انجام شد قرق منطقه بود که همچنان ادامه دارد و نیاز به حضور نیروی کار در این منطقه نداریم.

 

او تصریح کرد: تمامی امکاناتی که برای کمک به سیل زدگان ارسال شده در شهرستان جیرفت ضدعفونی و به صورت شبانه بین مردم توزیع می‌شود چرا که کرامت مردم ما باید حفظ شود.

سردار معروفی گفت: خروج آب، ضدعفونی شهر و شستشوی منازل و لوازم آن از اقدامات مطلوبی است که به همت نیرو‌های سپاه در رودبار جنوب و بخش زهکلوت انجام شده است.

او بیان داشت: خدمات دهی به ۳ هزار نفر در بیمارستان صحرایی نیز یکی دیگر از اقدامات ارزشی در سیل اخیر به مردم بود.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: خرید پانصد دام برای جبران تلفات دام دامداران و مردم منطقه از دیگر اقدامات ارزشی در منطقه زهکلوت و رودبار جنوب بود.

سردار معروفی از خرید ۷ قلم کالای اساسی از طرف مقام معظم رهبری برای سیل زدگان خبرداد و گفت: تا چند روز دیگر این اقلام تهیه و توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران مدیریت بحران فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سردار معروفی انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار قزوین در تماس تلفنی با فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از افتخار آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد

محمد مهدی اعلایی در تماس تلفنی با سردار امیر علی حاجی زاده از اقدام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات دشمن شکن وعده صادق قدردانی کرد.

استاندار قزوین در این گفتگو مراتب سپاس مردم استان قزوین را به ایشان اعلام کرد و گفت: استان ما به داشتن فرزند برومندی چون جنابعالی افتخار می‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز با بیان اینکه توفیق بدست آمده لطف الهی بود، متقابلاً از مردم استان قزوین قدردانی کرد و از استاندار قزوین خواست که سلام و سپاس ایشان را به مردم خوب استان قزوین اعلام نماید.

کد خبر 6081969

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود