Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دولت باید برای اساتیدی که شرکت‌های دانش‌بنیان تاسیس می‌کنند تسهیلات ویژه‌ای در نظر بگیرد که با تشویق آنها حرکت دانشگاه را به سمت کارآفرینی سوق دهد.

محمد طالعی معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به اینکه دولت به اساتید شرکت های دانش بنیان تسهیلات بدهد، گفت: در حال حاضر نیروی انسانی مناسب و همچنین محیط دانشگاهی متناسب با فعالیت کارآفرینی نداریم که برای حل این مشکل باید در حوزه آموزشی دوره‌های کارآفرینی ایجاد کنیم در واقع باید دروس مختلف تحصیلی را در دانشگاه‌ها مورد بازنگری قرار داده و برنامه‌های درسی را تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* دانشگاه ها نیازمند یک تحول بنیادین هستند

وی افزود: دانشگاه‌های امروز نیازمند یک تحول بنیادین هستند به طوری که در سند ۲۰۲۰ ، هفده هدف مشخص شده است که در بحث چهارم آن تنها در بخش آموزش و پرورش بیش از دویست هدف فرعی وجود دارد که هیچکدام نه تنها اجرا نمی‌شود بلکه زیرساخت‌های لازم برای آنها وجود دارد.

* 80 درصد مراکز رشد نمی توانند نیاز دانشجو را رفع کنند

طالعی تصریح کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد مراکز رشد ما که برای آمادگی دانشجویان در ارائه ایده راه‌اندازی شده‌اند نمی‌تواند آن تحولی که نیاز دانشجو است را ایجاد کند، امروز باید به مقوله اشتغال با نگاه ویژه‌ای سرمایه‌گذاری شود.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب بومی سازی شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • اعطای ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار مالیاتی
  • دسترسی آسان دانش‌بنیان‌ها به تسهیلات حمایتی با ایجاد پلتفرم جامع خدمات
  • تسهیل دسترسی دانش‌بنیان‌ها به تسهیلات حمایتی با ایجاد پلتفرم جامع خدمات
  • ایجاد پلتفرم جامع خدمات برای دسترسی بهتر دانش بنیان‌ها به تسهیلات
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر