Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:11:26 GMT

خدمات الکترونیک در ادارات استان بوشهر افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۱۷۷

خدمات الکترونیک در ادارات استان بوشهر افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی موسوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط سرایت این ویروس نیاز است که از تجمعات و حضور غیرضروری در اجتماعات و شلوغی‌ها پرهیز شود.

وی اضافه کرد: کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات از راه‌های مؤثر کاهش بسیاری از مشکلات جامعه از قبیل افزایش هزینه زندگی، خستگی‌های جسمی و روحی، ترافیک و بسیاری معضلات دیگر از جمله مشکل فعلی جامعه یعنی شیوع بیماری کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر بیان کرد: با توجه به تاکید بر استقرار دولت الکترونیک در برنامه ششم توسعه کشور، تکلیف مهم دستگاه‌های اجرایی استان در حال حاضر، اجرای وظایف قانونی و مشخص شده در برنامه ششم توسعه و بخشنامه‌های اخیر در خصوص توسعه محتوا و خدمات الکترونیک است.

وی خاطر نشان کرد: از جمله دلایل مهم مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری‌ها، دریافت خدمات شهرسازی از جمله صدور پروانه ساخت و پایان کار است که با توجه به تأکیدهای دفتر فنی استانداری تعداد زیادی از شهرداری‌ها بخش‌هایی از خدمات فوق را الکترونیکی کرده‌اند.

موسوی تصریح کرد: با توجه به ضرورت کاهش مراجعه حضوری شهروندان، همه شهرداری‌ها موظف به تسریع در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه الکترونیکی خدمات فوق هستند.

وی افزود: بین مقابله با شیوع ویروس کرونا و توسعه دولت الکترونیک رابطه معنادار وجود دارد و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان موظف به تسریع در افزایش خدمات الکترونیکی برای کاهش مراجعه حضوری مردم هستند.

کد خبر 4887625

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی بارش باران سیلاب سال جهش تولید طرح غربالگری حوادث چهارشنبه سوری مراجعه حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در ارتباط با خبر ساعت ۱۷ آبادان گفت: اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت به روز رسانی و ارتقاء این سامانه است و تا حدود یک هفته این مشکل برطرف خواهد شد. 
محمدرضا رضایی می گوید: برای اینکه مشکلی در روند دریافت خدمات بیماران ایجاد نشوند به تمامی موسسات طرف قرارداد اعلام کردیم تا زمان رفع مشکل نسخه‌نویسی کاغذی را جایگزین کنند تا مردم مجبور به پرداخت هزینه به صورت آزاد نشوند.
به گفته رضایی در سطح کشور روزانه حدود ۶۰۰ هزار نسخه به صورت الکترونیک صادر می شود که این تعداد در استان خوزستان به ۱۴ هزار نسخه در روز می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارزش مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد