Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: مسئولان بهارستان موظف شده‌اند تا اقلام موردنیاز مردم را پیش‌بینی و برای تأمین حداکثری کالاها از شبکه توزیع برای ۶ ماه آینده اقدام کنند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

مجتبی خانجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به دایر بودن صنوف ضروری و تأمین مایحتاج اولیه مردم در شهرستان اظهار داشت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میوه و سبزی فروشی‌ها، مراکز فروش محصولات پروتئینی و لبنی، جایگاه‌های عرضه سوخت و صنوف تأسیسات خودرو و منازل به فعالیت خود ادامه خواهند داد و تعطیل نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به تعطیلی قنادی‌ها با نظر شبکه بهداشت و درمان بهارستان بیان کرد: نیروی انتظامی و پلیس راهور بهارستان با قدرت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را به اجرا می‌گذارند و خودروها و صنوفی را که موجب سد معبر می‌شوند جریمه و با آن‌ها برخورد قانونی می‌کند.

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به تأمین موادغذایی و اقلام دارویی و بهداشتی شهرستان بهارستان تا 6 ماه آینده افزود: مسئولان صنعت، معدت و تجارت و شبکه بهداشت و درمان بهارستان موظف شده‌اند تا اقلام موردنیاز را پیش‌بینی و برای تأمین حداکثری کالاها از شبکه توزیع برای 6 ماه آینده اقدام کنند.

تولید 2.6 میلیون تن شیر در کشور طی 6 ماهسامانه نظام توزیع اقلام ضروری و بهداشتی در استان سمنان ساماندهی شداستاندار البرز: انبارها و فروشگاه‌ها مملو از کالاست/ مسئولان در محل کار و مردم در خانه بمانند

خانجانی سپس تصریح کرد: تمامی شهربازی‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان بهارستان توسط شهرداری‌ها تعطیل و از حضور مردم در این مراکز ممانعت به عمل آورده می‌شود که از مردم نیز انتظار همکاری داریم تا بتوانیم با اجرای درست این طرح، ویروس کووید 19 را شکست دهیم.

وی همچنین به تخصیص 20 هزار لیتر آب ژاول رایگان برای ضدغفونی معابر بهارستان اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگى و پیگیرى انجام شده توسط فرمانداری، 20 هزار لیتر آب ژاول به شهرستان اختصاص یافته است که به صورت رایگان در اختیار شهرداران قرار می‌گیرد و فقط هزینه حمل و نقل آن از ماهشهر به عهده شهرستان بهارستان خواهد بود.

فرماندار شهرستان بهارستان ادامه داد: از این محلول گندزدایی ، 5 هزار لیتر به شهردارى صالحیه، 8 هزار لیتر به شهردارى گلستان و 7 هزار لیتر به شهردارى نسیم‌شهر اختصاص یافته است.

خانجانی در پایان بر ضدعفونی درست و اصولی معابر و اماکن عمومی توسط شهرداران تأکید و خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌های شهرستان و نهادها برای مقابله با کرونا ویروس استفاده خواهیم کرد تا این ویروس منحوس را شکست دهیم.

انتهای پیام/ ع

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بهارستان هزار لیتر ماه آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

بنا بر اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.  

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • ۱۰۱ میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و صنایع
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • بانک مرکزی : توقف تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی کذب است
  • تخصیص ۶۲۱ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد