Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@13:51:12 GMT

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی برای دانشجویان در ایام فراغت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۲۶۰

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی برای دانشجویان در ایام فراغت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: «به‌منظور غنی‌سازی و بازدهی مفید ایام فراغت دانشجویان، این معاونت مسابقه بزرگ کتابخوانی با جوایز ویژه تدارک دیده است.»

عباسعلی اکبر‌زاده مرشدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کاشان با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها اظهار کرد: «به‌منظور تشویق هرچه بیشتر دانشجویان و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی پنج کتاب، پنج مسابقه و 15 جایزه ارزنده هدیه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برای دانشجویانی است که با مطالعه کتاب‌های پنجره چوبی، پنج‌شنبه فیروزه‌ای، خون دلی که لعل شد، روزی که شهید شدم و یادت باشد در مسابقه حضوری که پس از ایام نوروز برگزار خواهد شد شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «به نفرات نخست برگزیده در هر کتاب 500 هزار تومان، نفرات دوم هرکتاب 300 هزار تومان و نفرات سوم هرکتاب 100 هزار تومان تقديم خواهدشد.»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزاری مسابقه هنری دیگری با عنوان «کرونا، فرصت‌ها و تهدیدها» را یادآور شد و گفت: «این مسابقه در چهار بخش ویژه کودکان، مقطع ابتدایی، متوسطه و دانشگاه مخصوص دانش‌آموزان سما، فرزندان همکاران و دانشجویان است.»

اکبر‌زاده مرشدی ادامه داد:  «شرکت‌کنندگان در چهار قسمت خاطره، داستان، دلنوشته و شعر باید آثار خود را تا نیمه فرودین ماه ارائه دهند، که به برگزیدگان هدایای  ارزنده نقدی تقديم خواهد شد.»

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: غنی سازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان مسابقه کتاب خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد