Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رزمایش دو روزه پدافند بیولوژیک به یاد شهدای مدافع سلامت امروزشنبه ۹ فروردین ماه با حضور جمعی از مسوولان، سپاه پاسداران و نیروهای مقاومت بسیج در محل تیپ ۱۸ الغدیر یزد آغاز شد.

نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت رسانی به مردم در روزهای نهم و دهم فروردین ماه جاری رزمایش میکروبی اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رزمایش با برگزاری صبحگاه مشترک آغاز شد و سپس گروه های خودرویی و موتوری با استفاده از تجهیزات موتوری و دستی به طرف شهر حرکت کردند .

رفع آلودگی و گندزدایی از بیمارستان شهید صدوقی یزد به عنوان اولین مرکز درمانی درگیر با بیماری کرونا و پذیرایی از بیماران و سایر مکان‌های عمومی صورت گرفت .

همچنین فردا  به صورت غیرمتمرکز با همت بسیجیان و پاسداران نواحی ۱۲ گانه  مقاومت بسیج  در استان یزد نسبت به رفع آلودگی اقدام می‌شود.

تاکنون در ۱۰ شهرستان‌ استان فعالیت‌های پیشگیری تاکنون انجام شده است و بر حسب وظیفه ماموریت ها با جدیت ادامه دارد.

این رزمایش با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های گسترده سپاه شامل تیپ  ١٨ الغدیر، نواحی مقاومت بسیج، مراکز آموزشی آیت‌الله خاتمی و شهید صدوقی ، مرکز پهپاد نبی اکرم(ص) و مرکز آموزشی رزم مقدماتی ولی‌عصر(عج)  پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس مهار کرونا سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح الله الخمینی رقم می‌زنند.

آنچه که امشب آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، تنها سر آغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است. پاسخی که نشان داد یکی از پرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان، در برابر اراده‌ی سپاه حق برای انتقام، نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالیش رقم بزند.

تجمع غرورآمیز امشب و اعلام حمایت دانشجویی- مردمی از این پاسخ محکم سپاه، نشان داد که مبارزه با شر و دفاع از مظلوم در رگ و پی و خون مردم ما تنیده و تا زمانی که فلسطین از نهر تا بحر آزاد شده و غده سرطانی اسرائیل نابود شود، علم بر زمین نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس
  • بیانیه سازمان بسیج هنرمندان درتجلیل ازعملیات غرورآفرین سپاه
  • بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین سپاه
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • حمله حزب الله لبنان به مقر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی